Al een kind maar wil er nog 1 als de tijd rijp is.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Anonymous22, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonymous22

Anonymous22 Niet meer actief

Hallo, ik vroeg me af of meerdere vrouwen in een situatie zitten als ik.
    Ik heb een zoontje van anderhalf jaar maar het gaat niet zo lekker tussen mij en m'n vriend tevens ook de vader.
    Maar nou zat ik een beetje naar verhalen te zoeken die een beetje lijkt op dat van mij.
    Want het klinkt misschien heel raar.
    Maar ik kwam zo ineens van de week uit bij de spermabank
    Om verder te kijken in de toekomst.
    Een alleenstaande moeder met 2 kinderen.
    Ik wil wel heel erg graag nog een kind maar je begint niet aan een kind als het niet goed zit in een relatie.
    Meerdere vrouwen met zulke gedachtes? Of die zo'n leven hebben?
    Ben ik erg benieuwd naar.

2. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Misschien eerst slim om aan je relatie te werken of desnoods te beƫindigen, want je bent nu de dingen in de verkeerde volgorde aan het doen.

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Zoek eerst uit wat je wil met me relatie. Als het dan zo is dat je een alleenstaande moeder wordt kijk dan eerst rustig hoe dat gaat en geef me zoontje de tijd om aan die situatie te wennen. En als je in de toekomst dan geen nieuwe relatie wil en wel een kind dan kan je altijd nog kijken of de spermabank een optie voor je is.
    Ik ben bij mijn ex weggegaan toen mijn zoontje een was. Na kleine anderhalf jaar een nieuwe relatie gekregen en nu pas geleden een tweede kindje gekregen. Mijn oudste zoon is nu een trotste grote broer en alles heeft zijn tijd gehad.

4. Anonymous22

Anonymous22 Niet meer actief

Ik was benieuwd naar de reacties die zo leven. Het zijn alleen maar gedachtes. Natuurlijk ga ik niet zo'n beslissing maken als ik in een relatie zit. Ik vind het al moeilijk genoeg om standvastig te blijven als ik zeg dat ik niet meer bij hem wil zijn. En wie weet kom ik nog wel iemand tegen. Maar hoe ik er nu ervaar dat m'n partner en ik heel vaak niet op 1 lijn zitten is een groot probleem wat betreft de opvoeding. Dus denk ik wel eens dat het makkelijker is zonder partner/vader. Dus ik was alleen benieuwd naar de reacties.

Deel Deze Pagina