Speelhaven is een speeltuin in Almere Haven. Het is omheind dus de kindjes kunnen niet zomaar weglopen en er is een kiosk aanwezig. Voor de kleintjes is het natuurlijk lekker om in de zandbak te spelen met emmertjes enz. en de grotere kinderen kunnen de hele speeltuin door. Ze hebben er ook fietsjes ed staan. Ik ken ook niemand in mijn omgeving met een kindje van ongeveer mijn zoon zn leeftijd . Als je meegaat kunnen onze kleintjes mooi in de zandbak spelen Loopt je kleine al?
Ja dat merk ik. Volgende week kan ik in principe elke dag ( vakantieeeee ). Dus laat maar weten wanneer je kan
Kwam jullie zomaar even tegen Kemphaan is ook erg leuk om naar toe te gaan. Je kan er aapjes kijken er is een kinderboerderij en tegenwoordig kun je ook voor 1 euro entree de soort "fauna" in, waar er allerlei vissen slangen spinnen etc te bekijken zijn en die je kunt voeren en schildpadden vogels.. etc etc. aanrader voor verschillende leeftijden
Dat klinkt inderdaad erg leuk Ik kan zowel woensdag als donderdag. Dus geef maar aan wat het beste uitkomt.
Ja, de kemphaan is super leuk! Woensdagmiddag doen? Dan kan mijn oudste ook mee en heb ik meteen entertainment voor de heren Woensdagmiddag: 14:00 uur bij de kemphaan dan? Zullen we afspreken bij de picknickbankjes naast het doolhof?
Woensdagmiddag is prima. Ik weet alleen niet of mn ukkie dan al wakker is. Ik app of sms je wel even als ik van huis vertrek .
Ja is goed. Voor degenen die ook willen komen: pm me even voor mijn telefoonnummer, dan vinden we elkaar wat makkelijker
Nou mijn oudste heeft verhoging en keelpijn, dus die hou ik binnen vandaag Voor degenen die gaan: veel plezier en tot de volgende keer!
Ik kom toevallig dit topic tegen. Ik woon zelf ook in Almere en heb een dochter van 8,5 maand. Ik woon hier nog geen 2 jaar en ken eigenlijk alleen de familie en vrienden van mijn partner. Groetjes pindatjuh