Moeders uit Almere

Discussion in 'Algemene clubs' started by girlanis, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    ja maar ik heb geen auto, wordt dan beetje lastig voor mij om weg te gaan. auto neemt mijn man mee voor zijn werk vandaar.

2. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    hoe oud is jou dochter trouwens?
    die van mij is 16 maanden.

3. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Bijna 3!

Wat doe je verder? Kom je veel in de stad? Zwemmen? Ect?

4. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    K ben sinds de geboorte van mijn dochter gestopt met werken. Woon nog niet zo lang hier in Almere . Ven nog steeds een beetje aan het uitzoeken wat waar is haha. En de auto neemt mijn man mee naar het werk dus wordt beetje lastig. Maar hou wel heel erg van shoppen haha. En jij? Werk je?

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Kan me voorstellen dat het lastig is! Ik werk 3 dagen per week. De rest van de week ga ik er meestal lekker op uit.
    Leuke dingen om te doen: zwemmen(baby/peuter), peuterdans, naar ballorig/kids playground/, de kemphaan, beatrixpark, speelhaven in almere haven, kinderboederij......wat ideetjes misschien! Waar je ook niet voor alles de auto nodig hebt. Ik heb zelf wel een auto maar een jaartje zonder gezeten. De busverbinding is in Almere prima geregeld!

6. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

Jul 21, 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Het was mij ook al opgevallen dat ze hier zo veel leuke dingen voor kinderen hebben :) .

Ik was laatst alleen een beetje paniekerig toen ik besefte dat hier toch wel erg veel water in de woonwijken aanwezig is! Zelfs de scholen staan er pal naast. Mijn man maakt zich daar totaal niet druk om, is hier ook opgegroeid. Maar ik ben dat niet gewend.

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Mag ik meedoen? Woon zelf ij Hilversum maar vind het ook leuk contacten op te doen :)

8. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    peuterdans? ik wist niet dat dat ook bestond haha. vanaf welke leefrijd is dat dan?
    ballorig zijn we al geweest. kidsplayground staat ook al op het lijstje om te doen:D
    kinderboerderij hebben we ook al vaker gedaan. ja ik ben ook nog van plan om binnenkort de stad in te gaan met de bus:$ ben benieuwd hoe dat zal gaan haha. mzar goed alles heeft een eerste keer he en gelukkig is de bushalte hier vlak bij mij.
    alleen is het veel leuker als je samen met anderen gaat dan alleen.

9. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    van mij mag je meedoen ja. waarom niet? :)

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Ja water is er veel.... Wij wonen aan alle kanten aan het water! Dochter gaat ook vanaf 4 jaar op zwemles!
    Ja almere is super voor kids!!

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Hilversum is niet ver weg! Tuurlijk!

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland

Peuterdans is vanaf 2 jaar. In tussen de vaarten heb je danstudio yvette.
    Kijk eens bij childstale.nl. Kun je ook activiteiten doen met je kindje! In tussen de vaarten! Ben er nog nooit geweest maar zag het toevallig voorbij komen.

13. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    Hoi thnx voor de link. Heb ff gekeken ja en je kan zelfs een proefles aanvragen. Ik ga het zeker doen . Lijkt me leuk.
    Als je nog meer leuke dingen weet hoor ik het graag van je.

14. ziezo

ziezo Bekend lid

Mar 2, 2007
    709
    39
    28
    Hoi,
    ik woon in filmwijk,maar ik woon al mijn hele leven in Almere

15. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    Hoi leuk zeg.
    Ik woon in de wijk tussen de vaarten en heb een dochter van 17 maanden. Ik ben sinds haar geboorte gestopt met werken. Werk jij? Hoe oud is je dochter/ zoon? Is het je eerste?
    Je mag ook pb'en als jij dat prettiger vind.
    Gr

16. ziezo

ziezo Bekend lid

Mar 2, 2007
    709
    39
    28
    Mijn oudste dochter is 7 mijn zoontje is 4 en ons gezinscadeautje is nu 8 weken.
    Ik werk 24 uur in muziewijk op een dagbehandelingsgroep voor kinderen met een verstandelijke beperking en / of gedragsproblemen. Dit doe ik met veel plezier

17. girlanis

girlanis Actief lid

Dec 4, 2013
    165
    0
    16
    Leuk zeg. En gaat je kleintje dan naar de opvang?

18. ziezo

ziezo Bekend lid

Mar 2, 2007
    709
    39
    28
    1dag in de week gaan de kids naar de bso en het kdv. De ervaring met de andere 2 kids is dat zij het altijd heel leuk gevonden hebben. Mijn dochter heeft er zelfs een BFF aan overgehouden. 1 dag past mijn moeder op en 1 dag passen mijn schoonouders op gewoon bij ons thuis,dus dat is voor de kids fijn.
    Wil je wel weer gaan werken ?
    Ik ben nu nog 2 weken met verlof,maar ik kijk er naar uit om weer te gaan werken.
    Ondanks ik natuurlijk gek ben op mijn kids is het 24/7 moederen niet aan mij besteed.

19. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

Jul 21, 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Lijkt me erg leuk/mooi werk, Ziezo! Kan me voorstellen dat je daar veel voldoening uit haalt.

Heeft iemand nog tips voor geboortekaartjes in Almere? Ik houd een beetje van die ouderwetse, zoetsappige kaartjes in pasteltinten. Met konijntjes, beertjes, etc.

20. Maaike33

Maaike33 Lid

Feb 9, 2015
    10
    0
    0
    Almere
    Mag ik me ook melden, woon ook nog net zolang in almere buiten, regenboog buurt, woon hier sinds half november 2014. Heb vorige week ontdenkt dat ik zwanger ben, hopelijk blijft deze wel zitten. Heb in een ver verleden een miskraam gehad. O,ja en ben bijna 35. Door omstandigeheden nu pas de ware ontdekt na een relatie van 15 jaar achter de boeg te hebben gehad.

Share This Page