Hallo dames! Wij wonen in een dorpje vlakbij Zwolle-Zuid. Manlief en ik verwachten ons eerste kindje rond Maart 2015. Ik ben 28 jaar. ik zal met een week of 38 bevallen waarschijnlijk. Het lijkt me leuk om dames te leren kennen uit de buurt die ook een kleintje hebben/ verwachten. En misschien ervaringen te kunnen delen of gewoon eens gezellig te kletsen.. Liefs, RSL xx
Hoi RSL! Ik ben Woezel, 28 jaar, en samen met mijn vriend woon ik zo'n 20 km van Zwolle. We zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje, en vermoedelijk ben ik rond 3 september uitgerekend. 28 januari hebben we de eerste echo... Jij bent dus al wel een stukje verder als ik haha. Desondanks lijkt het me gezellig nee te kletsen Ik heb altijd in Zwolle gewoond, ik ben 2 jaar geleden verhuisd om te gaan samenwonen met mijn vriend.
Hoi Woezel! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat leuk! En ontzettend spannend. voel je je goed? x
Hoi hoi! ik ben ook mamma inspe, uitgerekend in september en woon in hartje zwolle! dus klets ik graag mee
Hier ook een Zwollenaar , 27 in verwachting van onze derde zoon, die eind februari gehaald wordt met 38 weken.
welkom dames Ik heb geen vk.. loop bij de gyn.. maar heb voor na controle bakerraad.. Hier komt woendag de mevrouw voor de kraamzorg voor de intake. Ik ben benieuwd. .
Ik loop ook bij de gyn, controles kraamtijd heb ik het verloskundig huys zij hebben ook mijn eerste zwangerschap begeleid, hele fijne meiden!
ik ben momenteel ook in Zwolle. . Vanaf vandaag opgenomen met zwangerschaps vergiftiging. . Kom wss niet meer thuis tot ons meisje er is. . afwachten hoe nu verder. ..
RSL, wat akelig!!! Ik duim voor je dat alles snel weer de goede kant op gaat! vind het echt heel naar voor je! Hou je ons een beetje op de hoogte?
Hoi Dames, ook hier een zwollenaar, (ik ben 26 en mijn man 27,) en lees graag mee, wij zijn nog druk aan de klus en zitten nu in ronde 4, hopelije kan ik snel echt met jullie mee kletsen!
hai dames was dit clubje ff vergeten. wat betreft de update. . Onze meid is inmiddels 18 dagen oud. . En ze doet het naar omstandigheden erg goed. Wat zijn we trots op dr!
Hallo dames, Ik woon 10 km boven Stadshagen. Ik ben 31 jaar en heb een dochter van 19 mnd en ben op 23 juli uitgerekend van onze 2e dochter. Ik klets graag mee!
Hallo!! Volgens mij is dit topic niet super actief meer, maar wou me toch even melden 😉 Mama van een jongetje van anderhalf en in oktober verwachten we ons 2e wondertje 😍 Kom uit Meppel! 25 jaar.
Leuk MissSter gefeliciteerd! Ik woon ook in Meppel en heb in december een dochter gekregen. Ik ben 27