Wat leuk! Je dochtertje is ongeveer even oud als mijn zoontje. Wij hebben een abonnement bij ballorig. We zijn daar regelmatig te vinden
Gister de koopakte getekend en de sleutels gekregen, yaayyy! De komende weekenden hard aan het klussen in huis en dan in de zomervakantie verhuizen. Zin in! Ik ga denk ook een abbo nemen op balloris, vind het zo heerlijk om de kinderen te laten rennen en zelf te chillen
hahaha dat is ook heerlijk. Ik kan echt echt genieten als ik mn zoontje alles zie ontdekken binnen Ballorig
Ja, maar eerlijk vind ik het nog lekkerder dat ik er niet heel de tijd achteraan moet Thuis is het constant ruzie om speelgoed (hebben ze allebei een rode stift, willen ze perse allebei dezelfde rode stift aargh!) en maken ze zoveel rommel. Daar laat ik ze los (1, 2, 3 GO!) en ik zie ze de rest van de dag alleen nog wanneer er geplast of gegeten moet worden. Da's net vakantie joh!
Whahahaha kan me voorstellen. Mijn zoontje is nog een beetje te jong om alleen te laten spelen bij balorig. Maar als hij thuis op 'avontuur' gaat besluiten wij soms ook spontaan dat het tijd is om naar balorig te gaan
Zo, moet het toch even kwijt hoor. Wat ben ik momenteel blij dat ik in Almere woon. Je hebt rustige wijken maar je kan ook zo de drukte in, mocht je dat willen. Ik heb vanmiddag per trein met dochterlief geshopt in Lelystad.......werd eigenlijk een beetje triest van dat winkelcentrum. Kan ook aan mij liggen, maar wat een stilte! Wat een leegstand! Wat een sfeerloos aangezicht, die straten. Almere is echt geen winkelwalhalla o.i.d., maar ik was toch wel even opgelucht toen die Sprinter weer langs station Oostvaarders reed
Ik heb ook echt niks met LelyGat Vind het altijd een beetje troosteloos. Ik kan altijd heerlijk shoppen in Almere
Ha ik kom uit een klein durpje en ben als een kind zo blij dat we straks vlakbij het centrum van Almere wonen! Ik ben dol op shoppen (mijn man vindt dat wat minder hahaha) Lelystad ken ik niet, maar wil wel een keer naar batavia stad! Of valt dat ook erg tegen?
Bataviastad vind ik wel heel erg leuk . Al is het niet zo goedkoop als ik eerst dacht. Maar zeker wel de moeite waard om een keer heen te gaan
Hoi meiden, Hier ook een mama die in Almere woont. Ik woon hier nu 1,5 jaar en ken hier, naast familie en vrienden van mijn partner, eigenlijk niemand. Het zou leuk zijn om met andere mama's en mama's in spe in contact te komen! Groetjes Pindatjuh
Ik woon sinds 3,5 jaar in Almere (Almere Buiten) en ben de moeder van een dochter van 9 maanden. Ik ken, naast mijn familie en vrienden van mijn partner, ook niemand in Almere en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere mama's
Hoi Proud2bemama en Pindatjuh Wat gezellig dat jullie komen mee kletsen. Waar in Almere woon je Pindatjuh? @ Proud2beamama ik woon zelf ook in Almere Buiten Vlakbij het Centrum. In welke buurt in Almere Buiten woon jij?
Leuke buurt kruidenwijk . Als je dochtertje straks wat ouder is kan je leuk met haar naar de stek. Wij gaan daar regelmatig met ons zoontje heen om naar de diertjes te kijken.
Ja klopt. Het is een manege/zorgboerderij. Ze hebben er schapen, geiten, kippen enz. En uiteraard paarden . Het ligt een beetje aan de buitenkant van kruidenwijk. Vlakbij een tennisbaan.