Bij deze een club voor jonge vrouwen met een oudere man.. Wat vinden jullie voor of nadelen ervan?? En merken jullie er veel van dat je man een stuk ouder is? Groetjes
Hoi Joycje, Jij laat er geen gras over groeien Ik ben dus 25 en mijn man 46. Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet meer met dat leeftijdsverschil bezig houd! Het enige "vreemde" vind ik, dat de oudere broers van mijn man kinderen hebben die ouder zijn dan ik... Maargoed, ook daar zijn we inmiddels aan gewend! Gelukkig heeft mijn man geen kinderen uit een vorig huwelijk (ook nooit getrouwd geweest). Een vriendin van mij heeft een oudere man mét kind en dit leidt af en toe best tot problemen. Toen ik mijn man leerde kennen was ik 18 en hij 38, dus dat was voor sommige mensen best even slikken... Maar mijn ouders hebben er gelukkig nooit een probleem van gemaakt. Hoe zit dat bij jou?
Ik ben dus 25 en mijn man is 37. Niemand in onze nabije omgeving heeft er een probleem van gemaakt. Af en toe kregen we wel opmerkingen, maar dat zijn meer van vreemden of verre kennissen. Mijn man gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, hij af en toe net een kleuter Haha. En mijn vriendenkring zijn allemaal de 30 gepasseerd, ben 1 van de jongste. Iedereen schat me daarom ook ouder dan dat ik ben, maar weet niet of daar nou zo blij mee moet zijn
Als er verschil zit mag je er gezellig bij komen hoor.. .. Hier is het af en toe wel een toestand. Vooral omdat mijn vriend dus al een keer getrouwd is geweest en hier 2 kinderen van heeft eentje van 9 en eentje van bijna 11. We hebben samen een kindje van 1. En ik zou heel graag nog een kindje willen maar hij zeker niet. Kan me dat ook best voorstellen als je 45 bent dat je na 10 jaar ook wel eens gewoon lekker wil doorslapen en het graag hebt dat je kinderen juist wat zelfstandiger worden. Ik ben ook altijd de jongste van de vrienden. Het is zelfs dat ze me in het begin niet echt wilden kennen omdat ze zo gehecht waren aan zijn exvrouw.. Nu gaat dat allemaal prima.. Mijn ouders vonden het niet zo'n punt. Al had mijn vader wel een beetje zijn bedenkingen.. En dat is ook wel. Mijn moeder is bijv. maar twee jaar ouder als hem.
ik ben 24 en mijn vent is 33 niet echt een super groot verschil ik vind dat leefdtijd ook echt niet moet uitmaken zolang je er zelf geen problemen mee hebt en alles goed gaat in de relatie vind ik dat het niet moet uitmaken. verder heb ik in mijn relatie ook geen voor of nadelen we passen perfect bij mekaar haha
Mijn man en ik schelen 12 jaar, dat verschil merken wij niet. Maar vind het niet kunnen als je 12 jaar verschil hebt en de een is 16 en de ander 28. Vaak zit je dan in verschillende fases in je leven.
ik was 16 toen ik bij mijn vriend kwam, hij toen 24, merk geen verschil. Ja alleen dat ik een stuk volwassener ben dan hem, ookal is hij nu 30 kan me daar soms zo aan ergeren. Of misschien komt dat ook wel omdat ik van hem verwacht dat hij zich volwassener gedraagt omdat ie toch ouder is..
Hier zit er 26 jaar verschil tussen. Ik was 21 toen ik mijn vriend ontmoette en hij 47, nu 24 en 50 en we hebben een zoontje van 7 maanden. Wat ik vooral heel raar vind is dat mijn beide ouders jonger zijn dan mijn vriend, mijn moeder is 44 en mijn vader 47. In het begin hadden ze er erg veel moeite mee en wilden ze hem ook niet zien. Ze waren vooral bang dat hij niet serieus was. Hoe vaak hoor je wel niet van die verhalen van vieze oude kereltjes die misbruik maken van jonge meisjes? Pas een maand of 8 wilden ze een keer met ons praten. We zijn uit eten geweest en hebben een goed gesprek gehad. Nu hoort hij er helemaal bij! Ze vinden het nog wel moeilijk, niet om hem maar om mij, omdat het vooral in de toekomst mij waarschijnlijk veel verdriet gaat bezorgen. Eerder oud is eerder dood, betekent eerder problemen qua gezondheid en dingen doen enz. Tuurlijk hij kan ook morgen onder een auto komen maar het is onvermijdelijk dat mijn toekomst qua dat niet zo rooskleurig is. Dat hadden ze me liever bespaard. Verder krijg ik bijna altijd dezelfde reacties, iedereen vind het "apart" met andere woorden: jij bent niet goed bij je hoofd . Maar zelden echt nare reacties. Ik merk af en toe dat hij ouder is. Hij gaat met dingen heel anders om. Ik kan echt nog heel kinderachtig reageren om de kleinste dingen, en hij heeft gewoon veel meer levenservaring om zich daar druk om te maken. We hebben veel dezelfde interesses, gaan nog naar de kroeg of de film, of weekendjes weg. Wat betreft zitten we met bijna alles op dezelfde lijn. Waar ik me wel kapot aan irriteer en waarbij ik altijd denk: wat ben je eigenlijk een ouwe zak is als hij een middagdutje moet doen
Doorgaans zijn meiden wel eerder volwassen. Maar ik bedoelde er mee te zeggen, meestal ben je op je 16de nog op school of bent er net af en iemand van eind 20 werkt vaak al een paar jaar, weet wat de wereld te bieden heeft. Kijk er zijn natuurlijk uitzonderingen, op mijn 16de werkte ik, hield een huishouden van 4 volwassenen draaiende. Ik had toen al wat mee gemaakt, dat maakt je snel volwassen.
Wow wat zijn er veel meiden met een oudere man! Niet verwacht hier op zp Ik ben nu 21, en hij 36. En sinds 5-5 al 6 jaar samen, hoe ongelooflijk ook Mijn ouders waren er in het begin totaaaal niet blij mee, maar dat kwam meer door de situatie waarin ik me begaf (depressief, viel vaak flauw etc..) en ze dachten ook dat hij misbruik zou maken van mn situatie. Maar niets bleek minder waar, en we hebben nu een dochter van 2,5 alweer! Verschillen merk ik niet echt. Hij is niet volwassen voor zn leeftijd en ik was juist erg vroeg volwassen (echt, ik werkte met 17jr al 4 dagen in de week bij een notariskantoor en ging maar 1 dag naar school en vanaf mn 18de zelfs fulltime gewerkt tot ik zwanger werd en ze me niet meer nodig hadden daar Begin me wel steeds meer af te vragen of dit het nou is (en nou voel ik me een oud wijf) hij is namelijk mijn eerste 'echte' relatie..dus vraag me soms af of ik niet éventjes had moeten wachten met serieus worden Leuk om jullie verhalen zo te lezen! Edit: Ow ja, en mn vriend heeft ook een broer van nu 51. Mijn pa is maar 6 jaar ouder, dus dat is soms wel eens vreemd als ik er over nadenk. Verder kan ik super met mijn schoonfamilie opschieten, hebben mij meteen vanaf de eerste ontmoeting geaccepteerd. Niet zo gek ook, want vriendlief had ook nooit een echt serieuze relatie gehad en woonde op zijn 30ste nog bij zn moeder....
Bij ons precies dezelfde leeftijden dat mijn vent en ik elkaar leerde kennen. Nu ben ik 21 en hij 30 en we zijn ruim 1,5 jaar getrouwd. Ik merk het verschil niet zo eerlijk gezegd.
Weet je wat ik me afvraag.. Waarom mannen nou eigelijk op jongere dames vallen.. Nou is het verschil bij mij niet zo heeeel groot, maar hebben jullie vriiend/man een reden??
Hij valt niet echt op qua leeftijd jongere dames, maar de dames van zijn leeftijd passen gewoon niet bij hem. Als ik bv mijn zus zie, die is véél serieuzer (niet dat wij nou kinderachtig zijn..) dan wij/hij..als ik zijn leeftijd had gehad, met mijn gedrag/innerlijk enzo van nu waren we denk ik ook wel samen geweest.
Nou mijn man is denk ik wel gevallen op mijn "jonge" ik... Hij is niet het type voor iemand van zijn eigen leeftijd. Hij is zelf ook nog erg jong in zijn doen en laten. Ik vind dat ook wel leuk. Vaak word hij zo'n 33 geschat.. Misschien kunnen we een foto plaatsen.. Van jullie als stel.. Ik heb vandaag verjaardag dus ik kan dat vanavond wel even doen!. We passen gewoon goed bij elkaar
Mijn vriend heeft zelden een relatie gehad met iemand van zijn leeftijd. Volgens hem passen vrouwen die net zo oud zijn gewoon niet bij hem, ze zijn te "oud" in hun gedrag. Dat is zijn theorie. Mijn theorie is dat mannen gewoon vallen op jongere vrouwen omdat die jonger, hipper, sneller, makkelijker, sexier enz zijn. Bovendien voelen ze zichzelf dan ook jonger. Denk ik
hoi hier 10 jaar verschil, ik 25 en hij 35 en we zijn 4 jaar samen...zn leven voor mij, was nogal...hoe zal ik het zeggen....een stilstaand iets....in het zelfde wereldje, btj aan het niksen.. En niet om mijzelf te prijzen, maar tis gewoon zo...sinds hij met mij is, leeft ie pas...is een heel ander mens...zowel qua innerlijk als uiterlijk voor de rest merken we geen verschil, enige fase die hij al mee heeft gemaakt is dat hij al een kind heeft. Al was dat onder heeele andere omstandigheden en is hij dara nooit bewust bij geweest..inmiddels is zijn zoon 7 Alles wat we meemaken ...maken we samen voor het eerst mee, dat vind ik wel erg fijn... @jongere vrouwen, hij valt niet per se op jongere vrouwen, maar hij wordt qua leeftijd zelf altijd op 28 geschat...en zn enige relatie die hij heeft gehad was met iemand die even oud wa sals hij..dus eigenlijk per toeval Ikzelf heb altijd oudere vriendjes gehad (valt wel mee hoeveel hoor )
Mijn man zou je echt geen 46 geven! Hij ziet er veel jonger uit en gedraagt zich ook nog eens veeeeel jonger, haha. Hij houdt nog best van stappen (hoewel hij de laatste tijd liever lekker thuisblijft bij ons), heeft veel minder slaap nodig dan ik en hij kan heel gek doen. We zijn nu ruim 8 jaar samen. Het enige wat ik wel eens jammer vind, is dat hij al zo'n groot verleden heeft zonder mij. Niet dat dat verleden erg schokkend is hoor, maar hij heeft natuurlijk veel meer ervaring dan ik, ook op relationeel gebied. Hij is mijn eerste échte liefde. Voor hem had ik wel eens (eveneens oudere) vriendjes, maar heel veel stelde dat niet voor. Terwijl hij al een aantal serieuze relaties achter de rug heeft! Ik troost me met de gedachte dat ik de enige ben met wie hij wilde trouwen Over het vallen op jongere vrouwen gesproken... Ik geloof dat hij echt op mij viel, en niet zozeer op mijn leeftijd. Hij heeft ook een keer een oudere vriendin gehad