babideal kinderstoel?

Discussion in 'Verzorging' started by tresje, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    wij zijn op zoek naar een nieuwe kinderstoel.
    het liefst een die ik makkelijk kan inklappen en wegzetten.
    wij hebben namelijk een erg kleine huiskamer en ik ben bang dat zo'n meegroeistoel toch een sta in de weg wordt.
    nu zag ik die van babideal staan. je kunt m heel plat maken en ziet er best leuk uit op het plaatje....
    en hij is heel goedkoop. ik heb wel eens een dure inklapbare gehad maar vond die best zwaar en irritant met inklappen en nog best breed. waardoor hij nog de hele dag in huis stond. en alle etensresten enz gingen tussen kiertjes en gaatjes zitten. waardeloos!
    heeft iemand ervaring met die van babideal?? is hij makkelijk in te klappen? zit het kind er goed in? makkelijk schoon te maken?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    niemand deze kinderstoel?

3. Anne22

Anne22 Actief lid

Nov 18, 2007
    220
    1
    0
    Geen ervaring mee. Vind het er op het plaatje alleen wel uitzien alsof je er om de haverklap over struikelt, vooral in een kleine ruimte. Maar misschien heb je daar zelf geen last mee.
    Heb zelf een tripptrapp, heel tevreden mee. Kan ook helemaal strak onder tafel worden geschoven zodat ie eigenlijk nauwelijks ruimte inneemt. Heb ook een kleine woonkamer trouwens. Kan die stoel dus wél aanraden, maargoed die heeft natuurlijk ook een prijs...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nouja dat dus, maar dan voor 29 euro bij de kringloop een triptrap. Stoel opklappen en ergens neer zetten zal hier meer plek innemen als de triptrap vlak tegen de eettafel aan.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik wilde ook gaan voor een triptrapp, maar ik denk dat ik m niet onder de eettafel kan schuiven....ik heb onder mn tafel een lade omdat ik mijn tafel groter kan maken. vandaar dat ik m denk ik niet kan aanschuiven...
    beetje zonde om dan zo'n stoel te hebben en m niet helemaal eronder te kunnen zetten.

6. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    heeft er iemand een foto van de triptrapp die aan tafel staat?? kan ik misschien zien of het past....

7. Anne22

Anne22 Actief lid

Nov 18, 2007
    220
    1
    0
    Hierbij een paar foto's...
    Let even op de verschillen. Bij de eerste staat ie aan de kopse kant van de tafel. Daar zit een balk aan de onderkant dus kan de stoel niet hélemaal aanschuiven. Aan de zijkant, waar dus niet zo'n balk zit kan ie wel helemaal onder tafel.
    Begint die lade direct aan de tafelrand of iets verder onder het tafelblad?

Attached Files:

8. Anne22

Anne22 Actief lid

Nov 18, 2007
    220
    1
    0
    Nog één...

Attached Files:

9. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bedankt Anne22!
    lief dat je zoveel moeite voor me doet!
    de lade onder de tafel zit ongeveer net als bij jouw eerste foto. niet direct onder het tafelblad.
    hij is alleen wel zo'n 25 cm naar beneden. ben bang dat als ze erin zit ik haar dan niet goed onder de tafel kan schuiven zodat ze niet goed tegen de tafel aan zit. met op de duur zelf eten lijkt me dat lastig.....

10. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ziet er qua ruimte trouwens goed uit. en staat mooier en is minder opvallend dan zo'n lompe plastic stoel.
    zit er geen beugel voor? blijft je kindje hier goed in zitten? ze is nu 5 maanden. wil over een maandje haar er wel in gaan zetten.
    kun je jouw kindje aan de kopsekant goed aanschuiven aan tafel??
    sorry voor al die vragen.....maar tis toch best een hele aankoop...

11. Anne22

Anne22 Actief lid

Nov 18, 2007
    220
    1
    0
    Graag gedaan hoor! T is inderdaad een hele aankoop, nu is wat suusjeuh zegt natuurlijk ook een optie. Kringloop of marktplaats. Bij die laatste zweer ik zelf, echt veel goede aankopen gedaan via marktplaats!

Ik kan mijn dochtertje prima aanschuiven aan de kopse kant. Er zit inderdaad een babyset op (beugel), die zie je misschien niet zo goed op de foto. Die schuift dus gedeeltelijk onder het tafelblad. Ze zit prima in de tripptrapp hoewel ik haar nu met haar 5,5 maand nog maar hele korte momentjes zo rechtop laat zitten.
    Ze zit dan echt aan tafel, leg haar eten voor dr neus en ze gaat zelf los op t tafelblad met haar eten.. ;)
    Zie foto, niet zo'n mooi plaatje, maar even ter illustratie.. ;)

Attached Files:

12. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    bedankt Anne22!!
    denk dat ik idd maar voor de tripptrapp ga!
    op marktplaats vragen ze er nog ruim 100 euro voor. kan ik net zo goed een nieuwe kopen lijkt me.....
    we zijn nu met zn 5en en hier kan ze de eerste jaren wel op zitten lijkt me...
    een gewone kinderstoel wordt toch al gauw te klein.
    bedankt voor je advies en foto's!
    mooi kindje heb je trouwens! en wat veel haar!! die van mij is nog bijna kaal, hihi

Share This Page