Hallo, Ik ben nog niet zo lang geleden naar Rotterdam verhuisd en het lijkt me leuk om met andere jonge (aanstaande) moeders in contact te komen. Zelf ben ik 24 en heb ik een zoontje van een half jaar. Het lijkt mij leuk om met andere moeders te kletsen en ook lijkt het mij leuk om mijn zoontje aan andere baby's voor te stellen, maar ik ken hier eigenlijk nog bijna niemand. Zijn er mensen die het leuk vinden zich bij dit clubje aan te sluiten? Misschien dat we dan een keer met mooi weer een ontmoeting kunnen regelen als er interesse is.
Ja we mogen weer op het wachtbankje Ik hoop echt dat het deze maand raak mag zijn is een mooi verjaardags cadeau!
Ik ben zelfstandige, maar zeg er hier niet te veel over (wil beetje anoniem blijven). Hoef in principe maar twee dagen in de week van huis en kan soms ons zoontje meenemen
Ik werk bij de AH, ik werk 12 uurtjes verdeeld over 3 dagen. Maar ik heb een vast contract dus ik zit verder goed .
Ja, natuurlijk wilde eerst typen "Jonge (aanstaande) moeders in (omgeving) Rotterdam", maar dacht dat de haakjes miss beetje irritant waren. Overigens vind ik 29 ook jong hoor anders heb ik een hele oude man, hihi. Maar 'jonge moeder' kan volgens mij ook betekenen dat je nog niet lang moeder bent, toch? iig altijd goed! En leuk, die reacties!
Ik heb trouwens autisme dus bij alleen de gedachte al aan een groep moeders bij elkaar breekt het zweet me uit. Maar misschien is hier even kletsen en later een keer afspreken wel een goede manier om daar eens vanaf te komen.