Hoi hoi, Helaas ben ik nog geen mama maar wil dat wel graag worden. Zou graag met jullie willen kletsen over zwanger zijn en het moederschap. Ik ben 31 jaar en woon in Oudorp en denk al enkele jaren na om Bam moeder te worden. Ik heb ook whatsapp mochten jullie daar een groepje hebben. Groetjes Roos
Heej spannend voor je! Mijn sz is BAM . we zitten nu in een priveclubje hier op zp. Als je ook lid wil worden moet je mamamama2 even een privebericht sturen. Dan kan ze je toevoegen.
Dank jewel Humava voor je berichtje. Bedoel je schoonzus met sz ? Ik zal Mamama2 even berichtje sturen. Groetjes
Ik woon (de) ook in heerhugowaard en je hebt me nieuwsgierig gemaakt wie je bent. Want de kans dat jij mijn familie kent is namelijk heel groot ..
Goedeavond, Gisteren is er onverwachts een wending gekomen in mijn scheiding en heeft financiƫle kosten. Hierdoor moet ik helaas mijn kinderwens op een laag pitje zetten, om eerst alles op orde te krijgen weer. Ik baal er enorm van maar moet dit eerst op orde krijgen, voordat ik mijn kinderwens door laat gaan. Vriendelijke groet, Vlindermeisje