Hallo allemaal Ik ben aagje 24 jaar Heb een dochtertje van 2 en een zoontje van 7 weken Het lijkt me leuk om hier wat te kletsen
Hoi ik ben ook een moeder van 24 jaar en heb een zoontje van 3 maanden.Waar woon je van Rotterdam?Ik was vorig week naar de consultatiebureau en ze vertelde me dat ze een ukkiegroep hebben op verschillende plekken hebben in rotterdam voor pasgeboren baby's tm 2 jaar het is als voorbereiding op de peuterspeelzaal.Ken jij het?
hey, Ik kom ook uit Rotterdam, ik woon in west. Ik heb nog niet gehoord van de ukkiegroep. Wel hoorde ik laatst via een buurvrouw over groep nul, maar dat is vanaf 2 jaar. Misschien eens google?
Hoi hoi Ik woon in rotterdam zuid Ik heb hier nog nooit over gehoord Zal het donderdag is vragen op het cb Ik kan op internet alleen vinden dat het in hillegersberg/schiebroek is Pff zie er wel tegen op hoor donderdag de eerste prikjes vond het zo moeilijk toen met me dochtertje. @suzzert: Wat een mooie naam zeg lieve
@Aagje, dank je wel! En ik ben benieuwd naar de lijst! Ik ben trouwens 26 en heb een dochtertje van 6 maanden.
Ukkiegroep voor kinderen jonger dan 4 jaar en kosten zijn 50ct per keer en kind. Speel-o-theek ali baba mathenesserdijk 125-131 Speel-o-theek Katrijn tidemanstraat 80 Speel-0-theek klein duimpje Albregt Engelmanstraat 34 Elke woensdagochten van 09.00u tm 11.00u