Er was een topic waar ik eerder wat meegekletst heb maar omdat ik het erg onhandig vond om met telefoon op het forum te gaan kwam ik hier bijna niet meer.. Inmiddels heb ik een laptop en wil dus wat vaker hier zijn!! Nu zag dat het mama's uit gelderland topic gesloten was en ben eigenlijk benieuwd of er nog meiden zijn die zo'n topic toch leuk vinden
Hallo, mama van bijna 22,kom uit de buurt van Arnhem. en heb een zoontje van 2 en een dochter van 4maanden. hopelijk blijven we nu wel kletsen, want de oude was zo rustig!
O toch nog jonge mama´s bij Arnhem in de buurt. Was de oude rustig ja? Enig idee waarom? Doen jullie toevallig babyzwemmen ergens in de buurt van Arnhem? Zo ja waar doen jullie dat?
fleursylvano: de oude was volgens mij gewoon niet echt een groepje, ik keek er ook bijna nooit op omdat er gewoon nauwelijks werd gereageerd. dus was het een wisselwerking van geen reacties. ja ik heb met mijn oudste in de pals(westervoort) gezwommen. bij mij zaten toen ook mensen uit arnhem en duiven(de grote koppel en zwembad in duiven vonden hun niks) toendertijd was er elke dag een babygroep(tot2jaar) als je op de site kijkt kan je een proefles krijgen gratis. wil binnekort ook weer met de jongste gaan zwemmen. zijn er in huissen geen zwembaden?
Ik zit niet op babyzwemmen, woon wel erg dichtbij zwembad valkenhuizen in Arnhem Ik heb trouwens vorig jaar 2 maanden in huissen gewerkt
Jawel in Huissen is een zwembad maar dat is zo´n oud ding en het water is maar 32 graden en Sylvano vindt dat maar niks. We hebben gezwommen in Centerparcs maar na 2 minuten zat hij al te bibberen het bubbelbad vond hij overigens wel heerlijk! En wil ook graag sávonds babyzwemmen zodat mijn vriend mee kan maar avond zwemmen is alleen in Didam en dat vind ik net ff te ver voor een kwartiertje babyzwemmen. Westervoort lijkt me leuk ga ook een proef lesje doen ben benieuwd wat Sylvano er van vindt dit keer hihi
Ow en even een vraagje, gaan jullie ook naar de intocht van siterklaas in Arnhem? waar kan je dan het beste staan? Wil dit jaar voor het eerst met John heen
Wij niet ook nog nooit geweest woon pas een halfjaar in Huissen. En Sylvano heeft er ook nog niet echt veel aan hihi
dina: geen idee, we zij nog nooit bij de intocht in arnhem geweest alleen in ons eigen dorp. Gaan dit jaar weer, de oudste heeft t al over klaas en piet. Geven jullie de kinderen kadotjes? Zo ja hoeveel? Heb namelijk voor de oudste iets van 8(we vieren t 2keer+wat schoenkadotjes) en voor de jongste 4. FLeursylvano: ze zingen wel veel liedjes, is kende ze eerst ook niet allemaal maar je leert ze vanzelf wel kennen
wij vieren het ook 2x 1x met gezinnetje en 1x met opa, oma, tante, oom en nichtje (dan 11 maand) en ook al wat schoen kadootjes John krijgt toet toet garage (2e hands ) + auto en een mini racebaan + auto (van grote zus) en als schoen kadoos de auto's die erbij horen en met de rest hebben we afgesproken 1 ado voor elk kind per stel, dus dat is 3 kado's per kind en dan krijgt john van ons een kleine ambulance en nichtje krijgt een 3 in 1 slak, voor de rest weet ik niet wattie krijgt