Ik ben in oktober ten huwelijk gevraagd door mn vriend maar we gaan in 2016 pas trouwen omdat we in september ons 2e kindje verwachten. Nog meer mama's die al weten dan te gaan trouwen?
Wij gaan (denk ik) ook in 2016 trouwen. Zijn al sinds mei 2013 verloofd haha. Maar hebben de keuze gemaakt eerst ons huis helemaal op te knappen naar eigen smaak en leven nogal een luxe leven waardoor we niet zo heel veel sparen haha. Nu verwachten ook wij in september een kleintje en ik weet nu dus niet of ik wil gaan trouwen als de kleine 9 maanden is.. We hebben nl het plan om een weekend feest ervan te maken op een landgoed ergens..dus ja...we zien wel Jullie al een datum??
Wat grappig dat jullie ook in september een kleine verwachten. Wij hebben nu de datum 21 juli in ons hoofd maar gaan dit vandaag met de locatie door spreken. Onze kleine is dan 10 maanden en ik geef dan waarschijnlijk ook nog borstvoeding dus vind het wel een beetje spannend. Gelukkig kennen wij de eigenaren van de locatie dus kan vast wel wat geregeld worden en hun woning is er boven dus misschien mogen wij de kleine wel even daar leggen tijdens haar slaapje. Wij toen het hele feest op 1 locatie het ja-woord, taart, eten en feest. We hebben voor deze locatie gekozen omdat er gek zijn op lekker eten en op feestjes bij ons ik altijd uren in de keuken sta. we zullen dus geen bitterballen serveren maar de hele avond kleine amuse's. De taart maken zij zelf en over de bloemen hoeven we ons ook geen zorgen te maken. Als wij doorgeven welke kleur of bloemen zorgen zij dat zij die ook hebben . Verder hebben ze een grote tuin dus kunnen met mooi weer naar buiten en staat er voor de kinderen een springkussen. Wij ( lees: mn vriend) is vorig jaar een eigen bedrijf begonnen dus sparen gaat hier ook even iets langzamer. Heel weekend lijkt me ook wel leuk maar inderdaad erg pittig ook zonder kleine. Ik vind het ook veel leuker dat we volgend jaar trouwen ipv dit jaar want volgend jaar zijn we 10 jaar samen.