Op gewicht blijven (na veel te zijn afgevallen)

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mary1981, Feb 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

Jan 8, 2009
    772
    0
    16
    Ooit woog ik zo'n 105 kilo. Nu tussen de 65-67 kilo, op eigen kracht. Door langdurig gezond en gevarieerd te eten, de laatste kilo's vlogen eraf in november doordat ik het koolhydraatarme (en healthy food) eten ontdekte. Mede hierdoor heb ik ontzettend veel energie dus dit blijf ik doen.

Hoewel ik erg blij ben met die energie en mijn gewicht ben merk ik dat ik wel een beetje met mezelf in gevecht blijf. Hoeveel uitzonderingen zijn verantwoord, hoevaak moet ik me wegen... Het is bijna spannender dan afvallen, want ik wil absoluut niet aankomen, maar eigenlijk ook niet meer afvallen. Dat is namelijk echt niet mooi (ik kan echt aan mezelf zien als ik naakt voor de spiegel sta dat ik ooit veel zwaarder was).

Hoe ga jij hiermee om? Hoevaak weeg je en vooral hoe voorkom je dat je niet voortdurend met je gewicht bezig bent?

Ben erg benieuwd naar je reactie.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    lees mee. ik ben bijna op streef ( nog 3-4 kilo zo) alleen ik merk dat het afvallen eigenlijk nu vanzelf gaaat want ik heb steeds minder behoefte aan eten. moet mezelf dwingen om mn tussendoortjes te eten want zit gewoon vol. ik neem nu al iets vaker bv 1 koekje of 1 handje chips maar meer dan dat wil ik eiegnlijk niet doen en verder idd gewoon verantwoord en gezond eten.

Share This Page