Hoi, Ik zou wel een groepje willen starten voor ouders met kinderen met ass,pddnos,adhd,of andere aanverwante diagnoses. Ik weet niet of er al zn groepje bestaat anders zou ik hier graag lid van willen worden. Ik zou graag info willen uitwissellen en verhalen willen delen over onze speciale kinderen. Groetjes charlie
Ken je het kindmetautisme forum? Ik (en ook anderen op dit forum) zijn daar lid van. Is niet zo actief als dit forum, maar wel actief genoeg om elkaar adviezen te geven en ervaringen te delen.
Ik vind zo'n groepje wel een goed idee, want ik heb een zoon met ass, een zoon met adhd kenmerken en ik heb zelf adhd. Wil je dat hier of op fb?
er is hier een groepje voor ouders van zorg intensieve kinderen, ik ben daar de beheerder van. Mijn oudste heeft ADHD/ODD, er zitten alleen wel ouders tussen van kinderen met andere aandoeningen. als er een groepje komt voor de doelgroep die jij noemt heb ik ook wel belangstelling. zelf heb ik ass kenmerken en adhd kenmerken.
Als er een clubje komt wil ik er ook graag in. Ex heeft asperger en dochter heeft ook vermoedelijk asperger of klassiek autisme. Woensdag hebben wij een afspraak met de jeugdarts en gaan ze vanalles in gang zetten.... Loop hier tegen enorm veel problemen aan met haar
Ik heb ook wel interesse om mee te kletsen in z'n groepje. Dit jaar hebben wij te horen gekregen dat onze zoontje autistisch is.
Mijn zoon heeft ADHD en ik zou het ook leuk vinden om met anderen te praten die ongeveer hetzelfde meemaken....
Wat leuk dat jullie allemaal mee willen doen! Maar ik heb wel een vraagje zou iemand een club kunnen aanmaken? ik zou niet weten hoe ik dat moet doen...
Ik wil ook wel meedoen, mijn middelste zoon heeft vorig jaar de diagnose ppd-nos gekregen, ook heeft hij kenmerken van ADHD