Hoi hoi! Zijn er meiden in de leeftijd van 25-30 uit omgeving van Zuid Limburg die thuis werken/thuis mama zijn van een jong kindje en het leuk vinden om hier contact te hebben in een What's app groepje? Ik woon zelf in Heerlen en heb een zoontje van 2 maandjes. Ik ben benieuwd of er mensen interesse hebben, gezellig!
Hier een mama van 32. Ik ben van Maastricht en mama van 2 kindjes, 1 zoon van 4 en een dochter van bijna 6 maanden.
Gezellig! Ik ben 28 . Ik ben in november getrouwd en ik heb momenteel nog verlof. Ik werk normaal gezien zelfstandig vanuit huis. En jullie?
Hier ook iemand uit het zuiden van het land Momenteel nog thuisblijf mama, over een paar maandjes wil ik weer aan de slag... hopelijk kan ik een leuke parttime baan vinden
Ooh ik zie dat je ook in december bent bevallen, op welke datum? Ik de 24ste . Wat voor werk doe jij? Wil je graag weer aan de slag?
Hee meiden, Ik kom uit Maastricht, 30 jaar, zoontje van 13 maanden dN inmiddels weer 26 weken zwanger van nr 2! Geen thuis-mama of werkend aan huis maar dat is geen probleem toch? Ik werk momenteel 32 uur maar wil uiteindelijk terug naar 27 uur!
Dank je! 27uur vind ik ook meer dan zat! Ik ben benieuwd hoe t straks is met 2 kindjes! Hoe bevalt jou het?
Ik ga binnenkort weer werken , door omstandigheden, maar dan maar 16 uur. Aangezien ik natuurlijk ook helemaal verantwoordelijk ben voor eht huishouden enz hihih. Ik ben wel super blij met mijn 2 kindjes!
Hey Dames hier ook een mama to be uit omgeving Sittard. 27 weekjes zwanger.. Full-time werkende maar ook weleens vanuit huis .