Ik kon nog geen (actieve) club vinden voor zwangere vrouwen en mama's uit Haarlem e.o. Iemand anders ook interesse?
We wonen in begane grond woning met 1 slaapkamer dus zolang we hier wonen slaapt kleine bij ons op de kamer. Wel al heel veel kleding in huis (veel gekregen) en dingen als wipstoeltje, box, wieg, ledikant etc etc allemaal al geregeld. Kan niet wachten tot verlof begint en ik alles echt kan gaan neerzetten, vind het nu nog te vroeg. @Nahla, welkom!!!
Ja dan zou ik er inderdaad nog even mee wachten Ik kan inderdaad ook nu al niet wachten op mijn verlof.. lekker alles inrichten enzo! heerlijk! Kleertjes heb ik ook al best veel.. maar alles is ook zo leuk! haha
Hallo meiden! Ik ben in Haarlem geboren en getogen maar woon sinds 6 jaar in Velserbroek. Is echt heel dichtbij Haarlem maar kan me niet voorstellen dat jullie het niet kennen. Mijn broertje woont ook in de transvaalbuurt merelfox. Ben daar regelmatig in de buurt. Cronjestraat is leuk winkelen!
Welkom allemaal, leuk zoveel Haarlemmers al. In de cronje zit gametime, hele gave winkel met speelgoed voor alle leeftijden. Vind die winkel veel leuker dan Intertoto. Ze hebben namelijk weinig waar een batterij in moet maar veel houten speelgoed en speelgoed waar je echt met je handen wat mee moet doen.
Hier nog een aanstaande moeder! Ben nu 39+2. Van oorsprong geen haarlemmer, maar mijn vriend wel. In het rozenprieel gewoond en twee woningen in de trasvaalbuurt (waar onder de welbekende inholland flat Steve Biko) en woon nu in Dietsveld (net noord van de jan gijzenkade ) Ken de cronje dus ook als mijn broekzak hoewel ik het ook handig vind dat het marsmanplein ook het een en ander aan winkels heeft!