Hoi meiden, Sinds 3 jaar woon ik nu in Zwolle en ken hier nog niet heel veel mensen. Het lijkt mij leuk om andere moeders te leren kennen om thee te drinken, als de kids kunnen kruipen/lopen leuke dingen te doen speeltuin, ballorig ofzo Ik ben 27 jaar en heb een zoontje van ruim 9 maanden. Ik woon in de wijk Stadshagen. Woon je in de buurt en lijkt jou dit ook leuk? Dan zie ik je berichtje wel verschijnen Groetjes Kaatje87
Tsja, ik ben nog geen moeder (wordt aan gewerkt haha) anders had het me wel heel leuk geleken! Ik woon nu ook nog maar een ruim jaar in Zwolle en kom hier niet uit de omgeving van oorsprong. Ik ken hier dus ook nog niet veel mensen buiten mijn werk en familie om.
Hier ook uit Zwolle, maar over twee weekjes word onze standplaats Hasselt. Ben ook nog geen moeder. Hier ook 'work in progress' ... Over ca 15 weekjes hoop ik onze dochter gezond en wel in handen te hebben en heel hard daaaaaaaaaag te zeggen tegen deze HG-zwangerschap ! Woon hier inmiddels vier jaar maar ken ook niet veel mensen. Mijn vriend woonde hier al langer maar we komen allebei hier oorspronkelijk niet vandaan.
Leuk reacties! Haha misschien is de titel niet helemaal goed. Maar ik zoek eigenlijk vriendinnen, nu dacht ik moeders zijn misschien handiger omdat ik wel met mijn zoontje zit! En niet iedereen zit daar op te wachten haha! Maar leuk dat jullie zwanger zijn! Hoe voelen jullie je? Gaat alles goed?
Nog geen mamma, maar wel in Zwolle (voorlopig iig) woonachtig, zelfs dezelfde wijk En het plan is toch wel (als de toekomstige vader het ook ermee eens is) om dit jaar nog te beginnen met iig proberen zwanger te worden dus er zit wel enige progressie in Ik woon hier al 12 jaar ondertussen en echt vriendinnen heb ik nooit gemaakt hier. Bij mij wonen ze ook niet echt in de buurt
Haha ja ... Ik dacht zal ik ... Of zal ik niet, ben immers nog geen mama. Deze zwangerschap is voor ons echt heel speciaal, we zouden met IVF starten en zelfs dan zouden de kansen klein zijn ... En toen was ik net voor de start met IVF zwanger. Met recht een wonder te noemen. Helaas wel een HG zwangerschap, dat is niet appeltje-eitje maar ik ben zoooo dankbaar dat ik zwanger ben. Wel zorgen natuurlijk dat het vele overgeven effect heeft op de kleine maar dat lijkt allemaal goed te gaan tot nu. Nu ook even spannend want ik heb wat klachten die op HELLP kunnen wijzen, moet over twee uurtjes naar de vk. Ik hoop maar dat het gewoon een maagslijmvliesontsteking is, heb ik liever is niet schadelijk voor de kleine. En zou ook zomaar kunnen aangezien ik twee weken geleden ineens bloed ging overgeven, das wel over nu met de omeprazol maar die maag blijft geirriteerd natuurlijk. Niet gedacht dat ik ooit zou hopen op een maagslijmvliesontsteking maar nu doe ik dat wel . En jij? Een zoontje van 9 maanden lees ik! Leuk! Hoe is jou zwangerschap verlopen?
@Wensmamma, haha dat is grappig dat je zelfs in dezelfde wijk woont! Oeh spannend! Dit jaar heeft niet veel maanden meer Dus binnenkort druk met NOD's etc @Mik81, nou ik vind het heel leuk dat je hebt gereageerd hoor! Wauw idd speciaal zeg dat je zwanger bent net voordat je zou beginnen met IVF! Echt een wonder! Super! Ik moest eerst even opzoeken wat een HG zwangerschap is, maar je bent dus hondsberoerd?! Vervelend zeg! Hoe was het vanmiddag bij de vk? Was het een maagslijmvliesontsteking? Ja ik heb een zoontje van bijna 10 maanden. Tijd vliegt! Mijn zwangerschap verliep ook niet van een leiendakje, de eerste 29 weken gingen echt supergoed! Met week 30 kreeg ik erg last van mijn linkerbeen/onderrug wat zwangerschapsischias bleek. Vanaf toen ging ik naar de bekkentherapeut en in overleg halve dagen werken. Daardoor moest ik met 34 weken met verlof. Maar goed ook, ik kreeg op mijn 1e dag verlof weeën en de 2e dag van mijn verlof lag ik in het ziekenhuis. Bmm was helemaal verweekt en ik had 1,5 cm ontsluiting.. Uiteindelijk mocht ik de dag erna naar huis, maar goed de dag erna lag ik weer in het ziekenhuis en is mijn zoontje geboren met 34 weken en 5 dagen. Hij heeft 2,5 week in het ziekenhuis gelegen en mocht toen gelukkig met ons mee naar huis. Niet echt een leuk begin.
@kaatje: Jammer dat je niet echt een leuk begin hebt gehad. Maar gelukkig is wel alles goed gegaan en nu lekker genieten @mik: kan me voorstellen dat het zo voelt. Ik zou ook zo dankbaar zijn als ik éindelijk zwanger ben, omdat ik het zo ontzettend graag wil dat ik voor mijn gevoel alles voor lief neem, maar ja liever niet natuurlijk. Het zal je vast wel belemmeren in je doen en laten? Ik heb trouwens geen partner, maar ik ga het co-ouderschap aan. Vandaar dat ik ook zeg dat ik voorlopig nog in Zwolle woon. Het plan is om op den duur naar Amsterdam te verhuizen, daar is mijn netwerk groter en de toekomstige vader (een hele leuke en lieve alleenstaande homo ) woont daar! Dus logischere plek.
Hoi Kaatje! Hier hier! Ben 26 jaar. Maar mijn zoontje is al wel 5... dochtertje is momenteel nog onderweg . Lijkt me leuk iig Zal je wel een pb doen
Wat leuk! Steeds meer mama's en aanstaande mama's in de buurt! @wensmamma, mag ik vragen waarom je voor een co-ouderschap met een homo hebt gekozen? @Noushka, leuk! Hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je goed? @Vo87, tuurlijk! Mama's uit Hasselt zijn ook welkom! Is maar een paar kilometer verderop! Hoe oud is/zijn je kind(eren)?
@Kaatje: Natuurlijk mag je dat vragen! Ik heb voor co-ouderschap gekozen, omdat ik een hele sterke kinderwens heb. Al heel mijn leven eigenlijk en ik ben ondertussen alweer 34 jaar en in 5 jaar tijd is het me maar niet gelukt om een leuke man tegen te komen (en ik heb heel veel gedate ). Ik had het natuurlijk ook in mijn eentje kunnen doen, maar op deze manier kan je het toch nog samen delen en dat vind ik een fijn idee. Ook vind ik het een fijn idee dat mijn kind dan ook echt een vader zal hebben, ik vind dat toch wel belangrijk. Vorig jaar april besloten dit te gaan doen. Met 2 stellen een date gehad en ook 2 speeddates (jaja die bestaan hiervoor ) en op de 2e speedddate voelde het met 1 man eigenlijk meteen al goed. Dit was in Maart en het voelt al zo goed dat we gewoon zeker weten voor elkaar willen gaan. Ik zeg weleens gekscherend: Jammer dat ie homo is
Leuk !! Ben zelf 25 en verwacht in November ons 3e kindje .. Helaas hebben we tijdens de 2e zwangerschap ons zoontje verloren. Ben erg benieuwd na jullie verhalen
@wensmama Ja was er verdrietig, gelukkig konden we hem een mooi afscheid geven.. En heeft nu een mooi plekje geven.. Het gemis zal altijd wel blijven maar ben blij dat we alles gedaan hebben wat we wouden doen om hem een mooi afscheid te geven. Heb jij al kinderen ? Heb nog niet alle berichten gelezen dus sorry als je het al verteld hebt
@wensmama ik lees het al! Wat knap en goed dat je het zo hebt aan gepakt!! Zo help je niet alleen je zelf maar ook nog een ander stel!!
@Wensmamma, aah oke! Jammer dat je nog geen leuke man bent tegen gekomen! Goede oplossing zo! En idd dan heeft je kindje een vader en een moeder! Haha dat er dates voor zijn joh! Wat grappig! Weet hij heel heeeel zeker dat hij homo is? Haha! @Vo87, aah wat naar zeg!
@kaatje.. Heeft de liefde je na Zwolle gebracht? Waar kom je van oorsprong vandaan? Zo eindelijk alle ramen weer open en waait de warmte er even uit zo'n mindere dag tussen door vind ik helemaal niet erg
@Vo87, haha ja klopt, mijn man is een blauwvinger! Ja heerlijk he ff afkoelen in huis! Ik vind het ook helemaal niet erg dat het vandaag wat minder is!