moeders van baby's die weinig willen drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jennifer0306, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Potver, heel bericht getikt vliegt de verbinding er ineens uit; bericht weg....

Nog een keer, maar dan een verkorte versie...

@Rozemarijke; probleem lijkt 'm in de pap te zitten, sinds gisterenavond geen rijstebloem gegeven en het gaat weet goed met haar ontlasting...hij is nu zelfs wat aan de dunne kant. We moeten er dus een tussenweg in vinden... Heb nu wel een bus Pepti in huis, maar ga nog even aankijken hoe dit zich gaat ontwikkelen want ze zit nog steeds op minstens 500 cc per dag, wat voor haar doen erg goed is...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK, fijn! :) Hopen dat dit voldoende is, want een allergie zit je niet op te wachten... zo sneu als ze van alles en nog wat niet mogen hebben :(

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Vandaag beetje rommelig dagje geworden door de juffies op de creche....

Ze begon vanmorgen met 90 cc helemaal uit de fles! Had doorgegeven rond 09.30 fruit en rond 12.00 fles. Hoe laat ze nu fruit heeft gehad weet ik niet, maar de fles heeft ze ruim voor 12 uur gehad, want ze lag om 11.50 uur al op bed... Ze had echter niet veel op; 60 cc en een paar hapjes pap.... Volgens mij simpelweg omdat ze haar te vroeg de fles hebben aangeboden.

Nu het al 2 weken zo goed gaat wil ik toch gaan proberen er een beetje een slaapritme in te krijgen, dan hoop ik ook meer duidelijkheid en schema door te kunnen geven op de creche zodat het daar ook beter gaat.

Ze heeft nu vanaf haar groentehap wel weer een inhaalslag gemaakt. Heeft 3/4 potje groente op, daarna 90 cc melk. Thuis bleef ze maar mopperen en miepen, slapen lukte niet, dus rond half 7 flesje gegeven. Ze heeft er 40 van gedronken en vervolgens nog 70 pap op, toen was ze weer zo energiek dat op bed leggen niet werkte, dus nog even gespeeld en rond 19.45 in haar slaapzakje gedaan, bij het optillen viel ze al in slaap en hebben we nog een klein flesje van 70 cc aangeboden en dat ging helemaal leeg!!

Hopelijk morgen gewoon weer lekker in het ritme en een stabieler eetpatroon! Maar ik ben weer tevreden over vandaag...:D

@Jennifer; Hoe is het bij jou?

4. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Wat fijn dat het toch goed lijkt te gaan Jen27.

Hier is het niet echt veranderd, maar het kost wel minder moeite. Ik ga niet meer moeite doen dan zij wil en ze komt in ieder geval meestal wel boven de 500. Af en toe een paar hapjes groente (veel is dat niet) maar ik laat het maar gewoon zo. Ik hoop dat ze een echte boterham eter wordt. :)

Deel Deze Pagina