mijn mannetje is geboren met 32w5d was 1000 gram en 35 cm......voor de duur van de zwangerschap te klein en te licht.....inmiddels 3 jaar en 4 maanden.....13 kilo en 93 cm......
Haai, Mijn meissie Luna is geboren met 48cm en 2560gr. Was 4weken en een dag te vroeg. Nu (week geleden)weegt ze 4550gr. Grtzz
O ik ben der ook, Amber on meissie is geboren met 32 wk 1115 gram en 37 cm nu dik 4 mnd later is ze 4220 gram en 55,5 cm
Ohh, fijn he dat het dan in een keer zo vlug gaat met de (meeste) kleintjes! Ik was in de zevende hemel toen ze boven de 6 pond uitkwam!Waarom weet ik niet, maar naar dat gewicht leefde ik toe! En nu wordt onze kleine een echte flinkerd, hollands glorie heb ik al een paar keer gehoord!!!En wat ik ben dan trots op die kleine pittige meid!
Onze zoon is met 31 weken en 5 dagen geboren: 1820gr en 40cm! Weet niet hoeveel hij nu weegt, maar zal tegen de 10kg zitten en rond de 80cm (gezien zijn maat)
hahaha ja dat had ik dus ook! tegen die tijd beginnen ze tenminste op een echte baby te lijken! daarvoor waren ze toch zoo klein, nog kleinder dan een baby-born pop! Nu is ze 8 pond, en mensen durven haar tenminste vast te houden maar kan me het goed voorstellen, ze was toch ook zo klein...
Hier nog 1. Tjeerd is met 37+4 geboren. Ik ben ingeleid omdat hij de week ervoor is gestopt met groeien. Hij woog 2005 gram bij de geboorte en was 43 cm.. Afgelopen dinsdag (8 weken en 4 dagen) opnieuw gewogen: 3525 gram. Lengte weet ik niet precies, maar hij draagt nog maat 50 en dat zit soms nog best ruim.. Ik vind het heel vreemd om te bedenken dat hij nu het gewicht en de lengte van een pasgeborene heeft.. Als ik het CB of waar dan ook binnenloop met hem zeggen mensen vaak "oh wat is ie klein!" en dan denk ik "Niet joh, hij is al super groot"
Mijn kids waren ook niet groot en zwaar, de oudste was 2870gr en 50cm bij een zwangerschap van 39 weken, de middelste 3000gr en 48cm en de jongste was 2715gr en 47cm
Hier ook een dysmatuurtje met ruim 38 week geboren en 2,5 kilo. Nu ruim 9 maanden en 7.5 kg bij 70 cm.