Hoi meiden... Ik heb een vraagje! Ik heb sinds zondag ( het lijkt wel oud bloed ) Sorry voor de ranzigheid maar ik wil even weten wat het is? Heb steeds oud bloed in me onderbroek,en met afvegen, ik heb dit namelijk nooit eerder gehad voor ik ongesteld moet worden, alleen als ongesteld ben geweest weet iemand wat dit kan zijn? Laat me even weten AUB Veel liefs Sara
Misschien is het innestelbloed? Of toch bloed voordat je ongesteld moet worden. Ik heb namelijk wel altijd wat donkere afscheiding voordat ik ongi moet worden. Succes! liefs annika
Het kan best wezen dat het bloed is voordat je ongi word want ik heb er ook wel eens last van...maar als je last van innestelingsbloed hebt heb je dan niet een klein beetje bloed en daarna niejj meer weet het niejj zkrz d8 zoiets geleze te hebben succes!hoop voor je dat het innestelingsbloed is
Het kan innestelingsbloed zijn. Zolang het inderdaad donker is, is het oud bloed. Dus er is hoop. Helaas moet je echter wel wachten tot je NOD, vreselijk maar er zit niets anders op. Suc6 ermee probeer te genieten van het weer en misschien dit weekend een mooie test in handen! [-o<
Hoi dames.. Bedankt voor de reactie's Maar ik denk zelf dat ik ongesteld moet worden,want het begint nu rood te worden maar nog wel met oudbloed er bij Dus ik wacht nog af.. ik heb namelijk ook geen buikpijn, en die heb ik altijd namelijk wel als ik ongesteld moet worden, of ben. En ik heb ook nooit eerder zo iets gehad normaal woord ik meteen ongesteld,en dit keer vroeg want op me banner staat dat ik pas in het weekend ken testen dus ik weet het ff niet meer.. maar ik wacht ff af. woord ik wel voorledig ongesteld dan horen jullie het. en als het natuurlijk weg blijft, Als nog bedankt. Veel liefs Sara