Ik kreeg ook twee kratten en het was de bedoeling elke dag een nieuwe fles te pakken. Hoeft niet vol maar elke dag een frisse nieuwe fles nemen is de bedoeling.
Ik heb er twee zodat ik er eentje thuis en eentje op het werk kon hebben. Mij is ook niks verteld over elke dag verplicht een nieuwe fles pakken. Ga ik dus ook niet doen, want dan moet ik of 4 kratten hebben, of ik moet kiezen tussen thuis of op het werk opvangen. En aangezien ik 40 uur werk, gaat er dan een hele hoop verloren...
Nou, als iemand nog te kort komt, ik heb momenteel 4!!!! kratten plus 2 lege flessen. Ik word er helemaal gestoord van!!:x Ik heb wekelijks nooit meer dan 1 krat buiten staan,maar ze blijven de laatste weken stug 2 kratten afleveren. Ik word er scheitziek van, mn keuken staat helemaal vol ermee. Hoe moeilijk kan het zijn om te tellen hoeveel flessen er buiten klaar staan. Ben er chagerijnig van.:x
Hahaha zara. Die mensen die kijken gewoon naar jouw profiel en als daar staat dat je 2 kratjes wilt dan krijg jij elke week gewoon 2 kratjes ongeacht dat jij er 1 of 2 buiten zet. Als het goed is heb je van moeders voor moeders een login gekregen voor de site en daar kan je alles aanpassen wat en hoe je het wilt.
Ik moest echt elke dag een andere fles pakken. De informatrice vertelde mij dat de kwaliteit van de urine en dus hcg elke dat ietsjes achteruit gaat en dat dan zonde is van de "verse" urine die erbij wordt gedaan. Zou ten koste gaan van de kwaliteit. Na die week is de kwaliteit gewoon nog meer dan goed genoeg, maar de meest verse plas is het beste. Wat maakt het ook uit? Om antwoord op de vraag te geven: ik kreeg ook 2 kratjes, maar ik kwam er al snel achter dat ik dat nooit zou redden, het eerste kratje kreeg ik al niet vol. Nu moet je de kratjes bij ons zelf naar een depot brengen, dus ik ben op den duur maar 1 kratje mee terug gaan nemen, maakte niets uit voor het totaal in het depot.
Als je 1 malig alle lege + volle kratten buitenzet dan is het probleem opgelost Hun geven telkens 2 kratjes, ook al zet jij d'r 1 buiten Volgende ophaaldag echt álles buiten zetten en in je online profiel 2 kratjes in 1 veranderen Je kunt ipv 0 ook een week opschrijven als "vakantie" zodat ze een hele week niet komen etc
maar als je 0 of vakantie invult komen ze het ook niet ophalen, dat lijkt me ook neit de bedoeling. Ik zou gewoon even je informatrice bellen om de situatie ui te leggen. Of: in je profiel het # kratjes op 1 zetten en de volgende keer alles wat je nog thuis hebt buiten zetten. Ik moet ook elke keer alles buiten zetten, of ze nu vol zijn of niet. Ik werk trouwens ook 40 uur, maar heb met de 3 plassen die ik thuis doe (1x ochtend, 2x avond) meestal wel een hele fles vol....
Mij is ook verteld dat je elke dag een nieuwe fles moet gebruiken. Dus 2 kratjes = 8 flessen waarvan er meestal een leeg blijft. De ene dag zit ie vol, de andere dag zitten er maar 2 plasjes in.