Hoeveel positiebroeken heb jij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pukie80, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Hi meiden!

Ik ben benieuwd!
    Ik ben nu zelf 22 weken zwanger en kan nu niet meer zonder zwangerschapsbroeken. Ik heb er nu 3 plus een leuk rokje. Maar ik denk zelf dat 3 broeken toch wel erg weinig is. Of verbeeld ik mij dat? Ik wil er iig nog iets van 2 leuke jurkjes bij zoeken en leuke shirtjes e.d. Is dit dan genoeg om te combineren
    Ben meer bang dat ik veelste veel koop voor die paar maanden.

Hoeveel broeken hebben jullie?

Groetjes!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb er 3 en ook een jurkje. Nu aan het eind stteds maar 1dezelfde aan en vooral leggings met jurkjes

3. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    ik heb twee jeans
    en 2 andere broeken waaronder een pantalon.

ook heb ik veel jurkjes aan en leggings met een leuke laars eronder ofzo.
    jasje erover heen! en soms zijn het gewone jurkje maar dan een andere maat haha.

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb 2 spijkerbroeken, een spijkerrokje en een zwart net rokje. En nog een overheerlijke joggingbroek voor op de bank.

Tot nu toe kan ik mijn 'normale' jurkjes nog gewoon aan, met positiepanty of legging er onder.

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb er nu 1 maar heb wel zo'n 30 jurkjes die ik aan kan :p

6. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Ik heb ook 1 jeans. Verder nog een heleboel jurkjes die ik nog steeds aankan, omdat ze mooi rekbaar zijn. :) Ohja, en een winterjas.

7. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook maar 1, en verder leggings en jurkjes inderdaad.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

1 uit de kast gehaalt deze keer, heb er drie.
    Maargoed die dingen passen mij gewoon niet.
    Draag gewoon normale kleding dus.

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb 4 broeken gekocht (3 spijker- en 1 losse broek, wat nettere) en heb er nog een aantal van mijn zus gekregen. Het is fijn om wat keuze te hebben, maar meer dan 3 of 4 is niet nodig. Zeker als je ook nog rokjes draagt.

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb er drie. Vind het wel wat weinig, maar heb geen zin meer om nu nog bij te gaan halen.

11. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    1 broek... Ik leef in leggings met jurkjes:D

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 lange broeken 2 korte broeken 1 driekwartbroek en dan war leggings en veel jurkjes vind ik veel lekkerder zitten en ze worden niet te klein zoals m'n positiebroeken, want daar moet ik nu alweer grotere van kopen...

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er 3 gekocht in de uitverkoop, kon met een week of 14 mijn gewone broeken niet meer aan. Kreeg van een vriendin ook nog 2 broeken en een rokje later. Zit wel wat verschil in maten en dat is wel prettig.
    Verder een positie-joggingbroek (voor sporten, fysio en in huis), een jurkje, een blazertje, een vest en een winterjas.

Met mijn zomerkleding heb ik nog geklooid met elastiekjes enzo, vond het zo zonde om voor een hele korte tijd vanalles aan te schaffen wat ik niet door kon dragen (korte broeken/zomerbroeken etc) de rest van mijn zwangerschap.

Van mijn gewone kleding kan ik alleen een paar heel erg rekbare shirts nog even aan (met sporten). Leggings en sportbroeken niet helaas en zelf mijn pyamabroeken passen niet meer (dus heb die van manlief gepikt ;) ).

14. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Eén broek, maar wel een paar positieleggings in huis gehaald zodat ik mijn jurkjes lekker lang kan doordragen. Eigenlijk draag ik bijna alleen maar jurkjes met vestjes en laarzen... heerlijk! En die zijn rekbaar, dus dat komt wel goed.

Binnenkort nog wel een fijn joggingspak ofzo kopen voor tijdens de gym straks of voor thuis op de bank s'avonds. ;)

15. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Ik draag nog steeds al mijn normale kleding..heb wel alvast 3 rokjes gekocht en 1 mooie jeans..

16. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Ik heb 3 spijkerbroeken, een linnen broek (die ik pas een paar weken pas eigenlijk, op de groei gekocht), een joggingbroek en een korte broek. Verder geen zwangerschapsshirts of jurkjes gekocht, ik heb gewone basisshirtjes in een maatje groter/langer gekocht en daar als het nodig was een buikband onder gedragen. Nu had ik de mazzel (qua kleding) niet in de winter zwanger te zijn (dus geen truien/vesten ed nodig) en al vanaf begin juli thuis te zijn (zomervakantie+verlof) dus hoefde ik me niet zo netjes aan te kleden. Maar ik denk dat je met 3 broeken en wat aanvullende shirtjes/jurkjes een heel eind komt. Misschien dat je over een tijdje nog wat spullen in een maatje groter nodig hebt, maar dat hangt af van waar en hoeveel je groeit.

Ik heb veel gewone joggingbroeken gedragen, wat gewone leggings met jurkjes en van de zomer met de hitte liep ik gewoon in m'n onderbroek door huis :p

17. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik draag mn broeken van mijn vorige zwangerschap nog, die waren al tweedehands. Ik zou als je er genoeg geld voor hebt en lekker kopen wat je wil. Je kan ze bij een evt. volgende zwangerschap weer dragen of anders verkopen op mp!

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb 2 jeansbroeken, heb ze ongeveer 2 of 3 weken geleden gekocht en ik vind het ook genoeg voor die maximaal 3 maanden
    ene doe je aan, de andere was je ofzo? op jeans staat toch alles

thuis heb ik vaak gewoon een training aan

19. beertje785

10 apr 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 2 spijkerbroeken en een joggingbroek voor de rest niks. Ik vind het zelf te weinig maar heb elke keer geen zin om naar wat anders te kijken.

20. Leann

Leann Lid

10 mei 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van de zomer vier linnen broeken gedragen, twee via marktplaats en twee geleend. Maar daar heb ik nu niks meer aan :)

Qua jeans heb ik er twee, waar ik er nu al 1 niet meer pas (30 weken), een skinny jeans van mamalicious. Verder heb ik een fijne broek van esprit en rest rokjes en jurkjes.

Broeken bijkopen doe ik ook niet, mn kleine schopt zo tegen de randen...

Deel Deze Pagina