Dames, Vraagje: ik heb gistermiddag positief getest met kv 2v5. Daarna nog een clear blue digital gedaan die ik nog had liggen, die gaf zwanger 1-2 weken aan. Morgen is mijn man jarig, dus die wilde ik verassen. Ik dacht vanmorgen: ik doe voor de zekerheid nog een test in de hoop dat die iets donkerder is. Maar ik vind hem iets vager. Komt dat misschien doordat ik daarvoor al 2 keer in 4 uur had geplast of zou het toch zo kunnen zijn dat het niet goed innestelt? Heb ook een beetje een menstruatiegevoel. Zou vermoedelijk overmorgen of vrijdag ongesteld moeten worden. Alvast bedankt voor de reacties en het meekijken!
Heel erg bedankt voor je reactie. Heb ik wat hoop. Ik zal zo nog even een test kopen en vanmiddag gewoon nog een keer testen.
Heb net nog een test gedaan en die lijkt toch weer iets donkerder. Heb iets meer hoop nu haha. De reden dat ik deze zwangerschap nogal spannend vind is omdat mijn zoon te vroeg geboren is. Dus deze zwangerschap is best spannend en anders nu. Onwijs bedankt voor je reactie!
grappig, zie dit zo vaak, terwijl je zou zeggen, ochtend is beter. maar elke dag geeft niet vaak een duidelijkere streep, gezien het hcg elke 2 dagen verdubbelt
Dat dacht ik inderdaad ook, dat ochtendurine beter was. En je hebt inderdaad gelijk, alleen is mijn man morgen jarig en wilde een mooie test inpakken voor hem