Hallo dames Zijn er meiden die hier ook een keizersnede hebben gehad? Ons zoontje is nu precies 1jaar 1 week en 2 dagen geleden geboren door een keizersnede, de redenen was in een onvolkomenstuitligging. Nu opnieuw zwanger 6e 4d. Helemaal happy want hij wordt een grote broer. Bij hem had ik in het begin van mijn zwangerschap soort menstruatie krampjes van het groeien van mijn baarmoeder. Dat heb ik nu niet gehad. Wat ik nu wel al 2 dagen heb is zoon zeurend gevoel in mijn onderbuik als of er soms wat loopt te drukken. Maak me toch wat zorgen, nu vraag ik me af of het kan komen door dat ik een keizersnede gehad heb. Volgens de verloskundige niet. Maar goed iedere zwangerschap is anders maar wil het toch graag horen van ook iemand anders die na een keizersnede zwanger is geworden. Heb aan komende dinsdag een echo heel benieuwd. Alvast bedankt voor de reacties die komen gaan. Groetjes
hallo,ook ik heb een keizersnede gehad en was ook na 1 jaar en week weer zwanger van de tweede ik heb eigenlijk totaal geen last gehad van het litteken van de keizersnede.alleen af en toe een soort kriebel van binnen uit(beetje lastig uit te leggen).
Hmm... Hier een stuk sneller zwanger dus mijn huid voelde sowieso nog "doof" aan. Ik heb tot dit moment (4 maanden zwanger) geen last van het litteken... Ik heb wel na de spoedsectio echt 6 weken rust genomen (manlief heeft 6 weken ombetaald verlof genomen) en volgens de gyn verklaart dit dat ik tot op dit moment geen last van litteken heb, ondanks dat het bij mij nog vrij recentelijk is.
hoi, hier ook een jaar na de KS weer in verwachting. een groot gedeelte van mijn onderbuik heeft nooit meer gevoel teruggekregen, maar merk daar nu verder niks geks aan. ook aan het litteken niet verder. dat drukkende gevoel klinkt mij als bandenpijn. jullie ook met 34 weken naar het ziekenhuis voor de contoles en daarna daar de bevalling?
Hier ook een jaartje na een spoedkeizersnede, ook weer zwanger. In het begin van mijn zwangerschap had ik er niet veel last van maar sinds een aantal weken wel. Vorige week zelf het gevoel dat het scheurde in mijn buik. Dit gevoel komt waarschijnlijk omdat mijn placenta aan het litteken groeit en ik heb waarschijnlijk erg veel littekenweefsel aan de binnenkant. Ook vanaf de 34 weken naar het ziekenhuis idd.
Ik moest sowieso naar t ziekenhuis ivm zwangerschap na ks! Ik vind t wel prima, toch het idee dat ze nét wat kundiger zijn.
Volgens mij is het overal standaard dat je de laatste weken van je zwangerschap na een ks naar de gyn moet ipv de vk. Ik vond dat zelf heel prettig, de gyn maakte bijvoorbeeld bij iedere controle een echo. Gedurende de zwangerschap heb ik nagenoeg geen last gehad van het litteken, alleen tijdens een groeispurtje van mijn buik (wk 21-23) voelde het wat trekkerig. Zelfs tijdens mijn inleiding en bevalling heb ik geen last gehad van het litteken, iets wat ik toch wel spannend vond. Er zat bij mij overigens wel wat meer tijd tussen mijn 1e en 2e zwangerschap.
Bij mij zit er ruim 2 jaar tussen, maar ik voel niks meer van mij ks. Maar ik heb echt wel een jaar een doof gevoel gehad. Wat jij omschrijft klinkt mij meer als bandenpijn. Tijdens de bevalling moeten ze het inderdaad wel controleren.