Al een week bruin slijm verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WmvSS, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    wordt er zo onzeker van. Ik heb maandag een goede echo gehad met 9 weken, maar door het constante bruine slijmverlies blijf ik zo onzeker.

Heb in het verleden 1 EUG, 2 miskramen en 1 vroeggeboorte meegemaakt, die ook met bruin verlies zijn begonnen. Iedereen zegt dat het geen kwaad kan maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

Maar nu al een week, als er iets mis was had het bruin toch wel al rood moeten zijn ofzo?

Wie heeft er ook langer dan een paar dagen bruin verlies gehad en is het goed gekomen??

2. Alf

Alf Niet meer actief

Hoi,

Ik zit al een bijna 2 weken met hezelfde probleem. Ben wel een aanzienlijk stukje korter op weg.
    Ben inmiddels bij diverse artsen te rade gegaan en volgens allen kan bruin/slijm geen kwaad. Ze hebben bij mij gekeken en zeggen dat de bm mond erg goed doorbloed is en daardoor snel bloedt.
    Ik mag even een week niet tillen, sporten en vrijen en ik moet bekennen dat het sinds twee dagen idd minder wordt..

Hou je vast aan je goede echo. Kennelijk heeft baby er geen last van. Maar met je geschiedenis (likewise) is het gewoon verotte moeilijk om vertrouwen te houden als je hoofd 'paniek' schreeuwt..

lfs

Deel Deze Pagina