Beste allen, Helaas is C&A mijn pakket kwijt geraakt en heb ik dus inmiddels zeer hoge behoefte aan positiemode... Wie weet een C&A in omgeving breda/tilburg die nog positiemode heeft? Ik krijg alleen maar te horen dat er wegens bezuinigingen bijna geen winkels zijn die dit nog verkopen. Heb het al aan C&A op fb gevraagd maar die zeggen dat ik een 0900# moet bellen... Een andere winkel die niet al te dure zomerpositiemode broeken verkoopt is ook prima. Alvast bedankt!!
Bijna al mijn positie kleding is van de H&M. Je betaald voor een jeans rond de 20 á 30 en vind ze erg lekker zitten. Ook de tops vind ik goed van kwaliteit en niet duur.. Ik bestel het ook via internet, want niet iedere H&M verkoopt positiekleding.
Vraag is denk ik niet duidelijk Geen tijd meer om op internet bestelling te wachten...welk filliaal in omgeving breda of tilburg heeff positie mode? Miss etam en h&m en prenatal breda hadden alleen spijkerbroeken. In Oosterhout was geen winkel met positiemode
Als je via de wehkamp nu besteld heb je het dinsdag in huis. (maandag lukt geloof ik niet meer). Dat geen optie? Anders absoluut wehkamp, miss etam en eventueel in de prenatal?
In Oosterhout bij de Miss etam hadden ze een week geleden nog gewoon positie kleding. En net buitens het overdekte winkelcentrum zit nog een babywinkel zij verkopen ook positiekleding en anders prenatal in Tilburg daar heb ik 2 weken geleden nog positiekleding gekocht