aaaaaaaaaaahh :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs1977, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wordt ik vanochtend wakker. Zitten er ineens 3 dikke straie strepen op mijn buik. Rechts, horizontaal. Ook heel breed. Niet leuk Smeer 2 keer per dag en had tot nu toe nog nergens last van dus dacht dat het bij bespaard zou blijven.
    Betekent dat nu ook dat je er nu meer krijgt? Of hoeft dat niet? Wil namelijk liever niet zo'n scheurbuik
    Wel vreemd, want heb sinds gister de hele dag al ontzettende buikpijn. Vannacht ook gehad en nu nog steeds. En dan ineens die strepen.

Groetjes Babs.............die best wel ijdel is :) en 32 weekjes zwanger.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm denk dat je buik ineens een groeispurt heeft gemaakt! ook omdat je gister en vanacht buikpijn had! ja het insmeren is wel goed voor het uitdrogen maar volgens mij vk als de striemen komen ,komen ze :( dat hou je niet door smeersels tegen. Nou ik hoop dat bij jou niet erger wordt!

knuffff

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook altijd driftig gesmeerd en ben toch een flinke wegenkaart geworden jammer genoeg.
    Je doet er niks tegen, hopelijk blijft het bij de paar streepjes bij je.

Liefs

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hier ook jungleprint.. wel gesmeerd maar als je er aanleg voor hebt kun je smeren wat je wilt :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik had zelf het idee da thet wel meeviel qua striemen...

maar wat bleek vandeweek op de video.. ze zaten gewoon onderop mijn buik lekker uit zicht
    en niet weinig ook :S

gelukkig is het meeste wel weer weggetrokken inmiddels
    althans.. zo dat je er niet zo heel veel meer van ziet.

6. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik ben ook zodra ik wist dat ik zwanger was (5 weken) begonnen met smeren. Heb alle merken wel geprobeerd.
    En toch zit m'n buik helemaal onder de striae...
    Als je er aanleg voor hebt, krijg je het toch...
    Mijn VK zei zelf dat de duurste smeerseltjes niet helpen, dus je zult het helaas moeten accepteren.
    Gelukkig worden de strepen straks wit en vallen ze minder op dan nu.

Succes verder.

Liefs Elly.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    het einige wat en beetje kan helpen is bindweefsel massage (maar dat is absoluut niet te doen als je zwanger bent) mijn fysio gaat mijn buik behandelen na de zwangerschap om het een beetje te helpen bij het herstel. Verder heeft zij mij aangeraden om te smeren met calendulan van VSM (verminderd littekens een beetje)

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als het komt komt het ,smeren helpt er niet tegen.
    ik heb ze ook ze zijn niet heel donker,kan me er ook niet druk om maken eigenlijk

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zit ook al onder :(
    M'n armen, benen, buik, borsten, heupen, overal!

Ik smeer me ook sinds ik weet dat ik zwanger ben in, 2 keer per dag.
    Maar helaas helpt dit niets. Het geeft wel verlichting voor mn huid, maar de strepen blijven komen.

Dus ik zie er nu uit als een roodgestreepte zebra.

10. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hier ook een gestreepte buik :( ondanks heel veel smeren met heel veel middeltjes.. Had gehoopt dat het dan in ieder geval onder m'n navel zou blijven, maar nu gaat het best snel ook boven de navel uit...
    En ik vind het zooooooo lelijk, hopen dat het een beetje minder zichtbaar wordt na de bevalling.

Deel Deze Pagina