Hey meiden, Gister allemaal hele leuke dingen gehad, een speen, klein shirtje met mama's kanjer, een 9 maanden dagboek, en ook een boek wat speciaal door VK is aanbevolen, ik dat boek vol enthousiasme lezen gister..... Nou ik heb bijna de hele nacht er wakker van gelegen omdat ik ( logisch! ) heel veel nare dingen ook las in zo'n boek, over buitenechtelijke zwangerschappen, miskramen..... Dat het vaak gebeurt in de 7de a 8ste week. Ik voelde de hele nacht steken in me linkerzij, dat heb ik de hele tijd nog niet gevoeld, haal me dus van alles in me hoofd! En ben eigenlijk best wel bang dat het niet goed zit..... Moet 7 nov naar de VK en krijg 28 nov me 1ste echo... Sorry hoor voor dit nega verhaaltje even, maar moest het even kwijt.. Durf het boek niet eens meer te pakken! Liefs
nou zo heb ik mij de eerste tijd ook gevoeld hoor.Ik haalde me ook van alles in het hoofd en het negatieve weegt natuurlijk zwaarder dan de positieve verhalen.. meid ik zou er verder niet over inzitten (ik weet dat ik makkelijk praat) en tsja gewoon de echo afwachten zou ik zeggen.. En angsten hou je altijd hoor.Die heb ik ook nog... Maar ja, Geniet van je zwangerschap!
Met buitenechtelijk bedoel je waarschijnlijk buitenbaarmoederlijke zwangerschap : Meid maak je niet druk ik heb ook mega veel boeken ook allemaal gelezen (je moet voor jezelf gewoon even filteren wat je er allemaal uit wil weten en wat je liever even wil ontwijken) maar jezelf zorgen maken dat hoort erbij, meestal zelfs 40 weken lang!
Ik had dat ook hoor de eerste paar weken! Iedere keer bij het naar de wc gaan even kijken of er geen bloed is. Symptomen lezen van buitenbaarmoederlijke zwangerschap en die dan ineens bij je zelf vinden dat soort dingen. Hoort er denk ik gewoon bij! En als je er ongerust van word, gewoon niet lezen! Heb ik ook gedaan. helpt wel een beetje!