Moeders voor moeders ja of nee??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal6790, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ik heb niet meegedaan. Wel erover nagedacht, maar ik zou de flessen zelf moeten wegbrengen. Nu is dat geen probleem als wij twee auto's zouden hebben. Maar dat is niet het geval.

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    #122 pippa26, 22 okt 2015
    Laatst bewerkt: 22 okt 2015
    niet meegedaan, ik werk heel veel en ben weinig thuis + had geen auto om de flessen weg te brengen

(wilde het overigens wel graag maar niet echt meer van gekomen dus)

3. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Bij ons in Vlaanderen bestaat dit niet... zo bizar, maar hier kan je wel pregnyl nemen (zie onderschrift...) Hoe gaat dat dan? Iemand een idee :)?
    Bedankt aan iedereen die mee doet, maar ik heb ook zeker begrip voor iedereen die niet meedoet en vindt de reden ook echt wel te begrijpen...

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb het bij eerste niet gedaan, was erg onpraktisch met wegbrengen van flessen en ik was veel van huis. Zag het gedoe niet zitten, voor dat 'beetje' urine (was niet helemaal goed op de hoogte trouwens ;)).

Bij de tweede en derde heb ik het wel gedaan, inmiddels andere woonplaats en andere baan, maar niet altijd even trouw. Door extreme misselijkheid en bij derde ook veel spugen, kon ik echt niet iedere dag opbrengen om het netjes op te vangen, over te gieten etc. Maar ach, ik dacht, ze zullen ook blij zijn met alles wat ik wel voor elkaar krijg. En ik vond dat ik, door mijn bloeddonorschap sinds mijn 18e ook al wel mijn vrijwillige steentje bijdroeg aan gezondheid van anderen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Dat snap ik ook niet. De vrouw die mij de eerste keer de intake deed vertelde ook zo'n verhaal.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik ben zelf dmv clomid zwanger geraakt en enorm dankbaar dat het bij ons zo snel is gegaan ! Ik had een eisprong uit mezelf gelukkig dus nooit pregnyl/ovitrelle nodig gehad maar op het moment dat het nieuws bij mij gezakt was heb ik gelijk mvm gebelt en met 5 weken mocht ik al starten ... zou echt niet kunnen begrijpen als je zelf hulp gehad hebt in de mmm en uiteindelijk zwanger bent dat je niet mee doet ... zo vaag

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor mij een te grote moeite ivm extreme misselijkheid vorige zwangerschappen. Ik heb er een keer aan mee gedaan en dat was drama. Kokhalzen boven de wc terwijl ik het overgoot in zo'n fles. Ik ben blij dat ik het een keer heb gedaan. Maar voor mij nooit weer.

8. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    bij ons eerste kindje heb ik meegedaan, ik werd alleen zo ziek van de zwangerschap en daar hielp de geur van de flessen niet aan mee, be toen halverwege gestopt.
    helaas liep die zwangerschap ook niet goed.

deze zwangerschap niet meegedaan omdat ik wist dat ik weer zo ziek zou worden en ik ben tot de 20 weken voorzichtig geweest ivm de eerste ervarig.

mischien dat ik een volgende keer wel weer probeer, ik weet het nog niet,

Deel Deze Pagina