Ik had erg veel last van de hele dag misselijkheid. 2x opgenomen geweest, hield niks meer binnen. Al 3 weken aan de primperan zetpillen. Kreeg te horen dat het bij 12 weken over kan gaan. Mijn borsten deden akelig veel pijn. Vooral wanneer ik opstond of mijn bh uitdeed. Vrijdag had ik een termijnecho. 10 weken zwanger! De baby bewoog veel en ze liet het hartje horen. Alles was goed. Gisteren werd ik wakker en was mijn misselijkheid ineens verdwenen. Ene kant heerlijk gevoel andere kant vind ik het eng. Toen viel me ook op dat mijn borsten niet zeer doen. Kan springen wat ik wil... Wel was ik heeeeeel moe. Niet normaal meer! Waren naar de winkels en ik kon niet meer, Ik wou alleen maar zitten. Ik was buiten adem en werd helemaal gek. Vanmorgen was ik ook weer niet misselijk.. Ik vind het zo eng
Heb ik ook gehad en vond het ook doodeng. Bij de meeste is het na 1 a 2 dgn weer terug. En vrijdag heb je nog een goede echo gehad. Mocht het fout zijn zouden die hormonen ook nog lang niet uit je lijf zijn. Daarnaast ben je al zo'n 11weken zwanger en dan hoor je vaak dat de kwaaltjes/klachten afnemen en zelfs helemaal weggaan. Al met al zou ik zeggen geen zorgen die kleine red het wel. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Mocht het zo blijven kan je altijd na het weekend de vk bellen en mag je vast wel even langs komen om naar het hartje te luisteren.
De kans op een miskraam met 10 weken en een kloppend hartje is zo klein. Ik snap je onzekerheid, echter de artsen zeiden het kan met 12 weken minder worden. Uiteraard kan dit ook al eerder. Kan ook zijn dat je bv morgen ofzo alle symptomen weer terug krijgt in alle hevigheid. Dus geniet er lekker van. De moeheid is een goed teken. Heb ik nu ook al zo last van
Natuurlijk kijk ik met me domme kop op internet. En zie ik alleen maar MISKRAAM staan ik bel morgen de verloskundige wel gewoon want anders blijf ik in onzekerheid zitten..
Hoeft niet persé meteen een miskraam te betekenen maar begrijp je angst. Ik had dat ook in het begin dat ik soms op de ene op andere dag plots geen kwaaltjes had. Mijn gynaecologe en huisarts + (schoon-)moeder zeiden allemaal dat dat niet zo eigenaardig is. En mijn misselijkheid was ook plots verdwenen hoor en ik was nog maar net 10 weken. En heb op dit moment een gezonde pruts die aan het groeien is!
Probeer je geen zorgen te maken, hoor! Bij mijn eerste zwangerschap verdwenen mijn symptomen ook in de 10e week al als sneeuw voor de zon! Vond het ook heel eng, maar mijn zoontje ligt nu wel lekker op bed Deze zwangerschap bleven de symptomen tot 16 weken, ook geen pretje. Het is ook nooit goed