Hallo allemaal, Helemaal blij weer zwanger te zijn na 2 mk heb ik me gisteren opgegeven voor Moeders voor Moeders. Eigenlijk met het idee dat ze volgende week pas zouden komen voor een test en een gesprek. Maar nu belde ze rond etenstijd op of ze morgen konden komen. Dus uit enhousiasme heb ik ja gezegd. Ze komen pas rond 13-14 uur smiddags... terwijl ze ochtend urine willen hebben. Dus ik moet om 6 uur testen omdat ik van 7 tot 11 werk morgen. Staat mijn urine dan niet te lang om een "eerlijk" hcg nivo te geven? En ik heb gisteren met de kv 2 voor 5,- getest (4.3 wk) maar het test treepje was nog niet even donker als het C streepje. Wel erg duidelijk posi.... maar toch... Ik vrees dus voor een niet duidelijk genoeg resultaat zeg maar... is dat erg? Of geld voor MvM ook "streepje is streepje"? Wie heeft hier ervaring mee? Alvast bedankt!
bij mvm is ook gewoon een streep is een streep mijn test van mvm is nooit echt helemaal super knallend positief geworden en van de kruidvat trouwens ook niet maar was toch echt goed en wel zwanger gefeliciteerd meid
Ohh gelukkig! Ze zei al dat het nog erg pril is. Ik heb toch de eerste dag van mijn laatste ongi doorgegeven op de site? Ik had dus echt nog niet verwacht dat ze zo snel zouden komen Mn moeder is iig helemaal trots (we waren daar eten)
update... Plasje van vanmorgen vond ik niet zo geconcentreerd als eergisteren. Test was even donker als eergisteren. Dus ben gaan werken van 7 tot 11 en tussendoor niets meer gedronken sinds 6 uur vanmorgen. Net geplast, stuk geconcentreerder als vanmorgen: test net een stuk donkerder als vanmorgen Ik denk dat ik me dus niet druk hoef t maken voor de mvm test vanmiddag