vaginale vochtverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door verona, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verona

verona Lid

18 jan 2010
    31
    0
    0
    Hoi dames,

Heb ineens vanavond (naar vermoeden 6,5 week zwanger) helder vaginaal vochtverlies zonder geur. En niet zo'n beetje ook - zelfs mijn spijkerbroek is nat aan de buitenkant… En het lijkt dat het door blijft gaan, in een soort vloedgolven… Maar geen druppeltje bloed te zien (even afkloppen).
    Reden om zorgen te maken? :( Heb pas volgende week eerste afspraak met vk…

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    volgens mij kan het geen kwaad maar je kan voor de zekerheid je verloskundige bellen dan ben je iedergeval gerust gesteld.
    je kan ook hier je vragen kwijt he aan een verloskundige, ik zou zeggen gewoon vragen want in onzekerheid zitten is ook niks.
    succes meid!!

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Verona,

Ik weet t antwoord niet hoor. Heb snel gezocht op internet voor je en heb alleen dit gevonden:
    Wittevloed
    Meer witte vloed is normaal zolang het niet jeukt en/of vies ruikt. Vaak wordt het ook wat wateriger in de zwangerschap. Probeer zo min mogelijk inlegkruisjes te gebruiken en niet te wassen met zeep, want dit verergert de klachten.

Als ik jouw verhaal lees is het meer dan dat. Vertrouw je het niet bel dan even je verloskundige. Hij/zij kan je vast geruststellen.

Succes!

Claire

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Is heel normaal tijdens een zwangerschap hoor! Maak je maar geen zoregen. Heb er zelf ook ontzettend last van.

5. verona

verona Lid

18 jan 2010
    31
    0
    0
    Dank jullie wel voor de tips. Het is inmiddels opgehouden.
    @minyaweth: super, fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik heb idd nog meer mensen op internet gevonden die exact hetzelfde probleem hebben.

6. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Is niks raars idd, heel normaal, heb het ook regelmatig.

Deel Deze Pagina