Oeps.. versproken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

    Anique Niet meer actief

    Mijn man en ik weten dus als enige wat het geslacht van ons baby'tje is en dat willen we ook zo houden, en dat ging ook lange tijd heel goed!
    Maar gisteren hadden we een verjaardag, en toen zat ik te praten met een nicht van mijn man en ze vroeg toen naar de kleur van de kamer (om toch een beetje te proberen uit te vissen wat het werd).
    Maar de kleur van onze babykamer is neutraal, en toen zei ik "Ja ik vind dat wel gemakkelijk, want stel dat we nog een kindje krijgen en dit wordt een :c: dan kunnen we het dus mooi nog een keer gebruiken! "... Tsja... dus nu weet zij (want het viel haar op dat ik dat zei) dus dat het dat andere geslacht is dan wat ik noemde voor de volgende keer... dom he? :oops:
    Wie wilde het nog meer ECHT geheim houden en versprak zich per ongeluk?
     
  2. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Haha, ik denk dat het na verloop van tijd toch gewoon gebeurt hoor!
    Bij mij viel het wel mee, maar mijn vriend die praat al maanden over 'haar kamertje' en 'als ze er dan is'... De 'goeie' luisteraar heeft het door. Maar blijkbaar zijn er toch nog veel die niet echt luisteren ook :)
     
  3. nance158

    nance158 Actief lid

    15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Wij weten het ook alleen maar tot grote ergenis van mijn moeder. Van de week liet ik een geboortekaartje zien aan mijn collega. Dit was eigenlijk het geboortekaartje wat het zou worden maar bij nader inzien toch niet dus. Ooooh zegt ze dan weet ik wat het wordt..
    Heb alleen maar gelachen. Gister kwam ze met een pakje aan met erop gedrukt wat het wordt. Ik heb haar dat terug moeten geven omdat ze er dus helemaal langs zat. En zij weet het dus nu. Maar ik kon dat dure pakje ook niet aannemen das zonde van het geld. Mijn vriendje was er niet blij mee dat ze het nu weet maar ik kon niet anders.

    Heb er wel moeite mee om het voor me te houden.
    Maar ik vindt het zo lachtwekkend hoe iedereen er over na denkt.

    Liefs nance158
     
  4. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    ook wij hebben het daar moeilijk mee gehad met de eerste. Nu vertellen we gewoon aan de familie dat we het niet willen weten. De 2e gaat bij Jeremy op de kamer dus we hoeven geen kamer te doen. Maar we willen het natuurlijk wel weten. maar ik vond het zo irritant ik moest de hele dag op mijn woorden letten.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zo heb ik zijn naam verklapt aan mijn moeder.. heel gesprek en ipv baby zei ik zijn naam :oops:
     
  6. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Haha, bij ons is het op een nog "lulligere" manier uitgekomen bij vrienden van ons.

    Wij waren met z'n allen gezellig frietjes gaan halen en waren die aan't opeten bij hen thuis. Daar waren al 2 koppels bij met kindjes, en dat was dan ook het gespreksonderwerp aan tafel.

    Plots begon de moeder van ééntje te vertellen, dat hun baby-jongetje af en toe een erectie krijgt en dat ze dan daarop eventjes blazen (anders als ie plast, plast ie boven zijn luiertje uit...)

    Waarop ik droog als antwoord gaf "allé, goed dat ik het weet, want ik zou me anders weer een ongeluk schrikken moest ik dat bij onze zien" :)

    Alle ogen ging plots in mijn richting... Maar niemand dierf nog iets vragen :)
     
  7. Anique

    Anique Niet meer actief

    Haha... nou wij hebben expres niet de gewoonte aangewent om onze baby al bij de naam te gaan noemen terwijl we die nu wel weten. Ik kan me namelijk zo goed voorstellen dat je je daarmee gaat verspreken ;) :)
     
  8. Anique

    Anique Niet meer actief


    Whahahahahahahah :) :) :)
     
  9. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    haha idd sommige mensen zijn echt nieuwsgierig en proberen je uit de kast te lokken.

    Volgens mij heb ik tot nu toe me nog niet echt versproken,maar goed er zullen altijd mensen zijn die zeggen dat je dat wel hebt gedaan.

    nog 11 weken.........pffffff hoop dat ik me mond kan houden haha
     
  10. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    wij willen het ook weten maar we zeggen denk ik dat we het niet weten...gaan mensen ook niet op ons letten ;)
     
  11. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja,dat deden wij ook!Totdat iemand wie ik heel erg goed ken het op de man af vroeg!Ik kan dus niet echt goed liegen,en heb toen maar gezegd dat we het wisten

    heb wel aan me beste vriendin gezegd dat we het wilden weten.Maar die vraagt niet door(ookal is ze wel nieuwsgierig :) ;) )
     
  12. mamain2008

    mamain2008 Actief lid

    16 okt 2007
    401
    0
    0
    ik heb me bij mijn zootnje meerder emalen versproken..
    ook was ik vergeten bij t showen van de babykamer destijd de trein weg te halen, die een naam liet zien..

    maar ben ik weer zwanger en t is t andere geslacht...
    en juist daarom kan ik mij heel goed neit verspreken...
    omdat ik t over hij heb en het..
    ik besef nog niet echt dat t een meisje is...

    mijn schoonzus weet wel heel zeker wat t wordt..
    mar heb haar nog neits gezegd...
    ze heeft nl gependeld voor mij en daar kwam meisje uit..
    en gezien zij al vaak heeft gependeld en alles echt waar blijkt te zijn... gaat ze er al vanuit..

    en tja.. ze heeft gelijk..
     
  13. Najet

    Najet Actief lid

    21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hi meiden!

    Ik ben een flapuit! maar als het om het geslacht van mijn 2e kindje gaat...nee dat kost mij geen moeite om dat voor me te houden! Je hebt natuurlijk altijd mensen die tot irritant s toe het uit je willen krijgen. Ik blijf dan zeggen "tja 50% kans hé. Om mensen in verwarring te brengen zeg ik bijvoorbeeld van te voren "o ja ik praat in hij en zij vorm" dus je hoeft niet goed te luisteren! en dat doe ik dan ook.Ik zeg dan ook tegen die mensen; wat heeft het voor zin om te weten wat we krijgen? lekker belangerijk.

    Niemand weet op de dag van vandaag niet wat we krijgen...zelfs mijn moeder niet! alleen mijn man en ik. Voor de rest blijft het een raadsel hahahahaha

    Liefs najet


    @ Dunya wordt 22 maart 1!@
     
  14. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ik dacht dat het mij ook geen moeite kostte, pfffff.. vind het echt zo zonde dat ik me versproken heb ](*,) ... Ik hoop echt dat ze het een beetje voor zich kan houden die nicht van m'n man. :(
     
  15. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Ik had het laatst in een telefoongesprek met mijn moeder ook ineens per ongeluk over 'ze' in plaats van 'het' :oops:... ze reageerde er niet op en ik hoop heel erg dat ze het niet heeft opgemerkt. Mijn moeder is ervan overtuigd dat het een jongen wordt.
     
  16. Anique

    Anique Niet meer actief

    Hmm.. wij zeggen NOOIT "het" als we het over de baby hebben... altijd hij.
     
  17. nance158

    nance158 Actief lid

    15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Wij praten ook in de hij vorm.
     
  18. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij weten het ook en tot nu toe gaat het aardig goed met het voor ons houden. alleen mn ouders en schoonouders weten het dus dan praat het wel een stuk makkelijker. bij ons zijn er ook heel veel mensen aan het vissen wat het wordt en dan vragen ze welke kleur de babykamer heeft. die van ons ik lime groen met oranje dus dan weten ze nog niks. nog 5weekjes en dan mag iedereen het weten.
    liefs doris
     
  19. Diddlmouses

    Diddlmouses Fanatiek lid

    Bij ons weet iedereen al wat het wordt en dat maakt me ook echt nix uit.
    Maar ik moet dus ook heel erg opletten, vooral bij mn moeder, dat ik niet dr naam al noem..
    Gelukkig is het nog maar effies, anders gaat het echt nog een x fout :p
     
  20. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb het altijd over ""hij"/hem" en "zijn"...
    Maar gelukkig is dat bij ons in Brabant niet zo vreemd! hahaha!
    Tot nu toe weten alleen de opa's en oma's het.... Tegen de rest hebben we gewoon gezegd dat we het niet weten!
     

Deel Deze Pagina