Nou wat ik nou weer heb gehad van moeders voor moeders,zo leuk. Omdat ik de volle 10 weken heb meegedaan met mvm heb ik een echo fotolijstje gehad van hun. zo leuk, was er helemaal stil van gister. Ik vondt het een hele leuke attentie. Liefs nance158
leuk he nance, daar zit nu mijn echo in, precies ook op maat, dat vindt je niet zo snel in de winkel..
ik denk dat ik over ongeveer 2 weken weer een echo heb. Andreas en ik zeiden al daar komt de nieuwste foto in van ons prinsje of prinsesje.. Ohhh was het maar al zover, nancy en wachten gaat ecth niet samen.
Ik heb toen ik begon een fotolijstje gehad van papier echo past er helemaal niet in! En sinds gisteren was het me laaste dag en kreeg ik een kinderservies (beker,klein diep bordje, en een plat bord)
Ik denk dat ze bij mij geen fotolijstjes meer hadden ofzo ik kreeg namelijk het servies EN het bestekje. Terwijl me iets bijstond dat ik dat in het begin uit had mogen zoeken eigenlijk . Toen heb ik echter het boek gekozen! Dus het is wel leuk dat ik het nu alsnog compleet heb Mijn echo's zijn trouwens ook niet allemaal even groot... dus wat dat betreft kan het kloppen dat het niet altijd past..
er stond bij mij ook bij dat bjina altijd de echo in het lijstje past.ou het serviesje in de vaat wasser kunnen? Leuk joh dat bestek erbij.
Voor mij is het nog even afwachten of ik het fotolijstje krijg... In eerste instantie wel, want ik heb me meteen aangemeld, maar achteraf bleek ik toen al drie weken verder te zijn... Ben dus niet begonnen rond mijn zesde week, maar mijn negende... Niet dat ik dat erg vind hoor, want nu kreeg ik mooi drie weken cadeau... Voor moeder voor moeders moet ik nog tot 11 februari en dan zijn we klaar met de groene flessen. Het is voor een goed doel, daar ben ik erg blij mee, maar ben ook wel blij als ik voor de laatste keer de flessen neer mag zetten.
ik heb me ook aangemeld en doe nu 2 weken mee. het is in het begin jezelf wel even helpen zeg pfff maar ik ben blij dat ik andere mensen ermee kan helpen. als ik later nog een kleine zou willen en het zou niet kunnen dan ben ik zo blij dat andere zwangere vrouwen het doen enzo.
Geloof me je krijgt afkickverschijnselen als je eenmaal klaar bent ermee. Ik denk elke keer nog van ooh de bus en dan hoeft het helemaal niet.
hihi dat had ik dus ook.. ik moet wel zeggen; ik deed het snachts niet.. dan plaste ik gewoon, maar dan voelde ik me ook al een beetje 'schuldig' , maar dat zelfde gevoel had ik dus naderhand ook als ik weer gewoon plaste.... haha erg toch eigenlijk...