Oh kreeg post van de week.. een leuk foto lijstje omdat ik zo vroeg aangemeld had... En alle beetje zijn welkom dames.. soms had ik niet erg veel en sommige weken weer meer. 1 week door gips dat ik niets kon.. kreeg ik een kaartje met beterschap...
Zo, vandaag de laarste kratjes ingeleverd! Vanaf nu mag ik weer gewoon op de wc gaan zitten als ik moet plassen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel liter ik in totaal bij elkaar heb gepiest Groetjes van Kiki
Hoeveel liter..best wel veel denk ik Enneh alle beetjes helpen inderdaad..zeker met zn allen hebben we zo een zwembad vol En nee legen flessen zijn niet erg, ook halfvolle niet...gewoon plassen wat je kwijt moet Damessssss! Enneh nu maar genieten van het heerlijk weer op de wc kunnen plassen
Even over de provincie Groningen... Ik wist dat het niet kon, toch heb ik gebeld met MvM. Ik kom uit het IVF traject en wilde dus per se meedoen. Dit kon echter NIET volgens de mevrouw. Ze vond het erg lief dat ik zo graag wilde. Mili, het is dus voorbarig om te zeggen dat ALIDA1 haar info niet klopt. Ik wist dus ook niet beter dan het niet kon en ik heb echt wel doorgevraagd..... Elmo
Wanneer was dat dan want ik heb dus in juli tot sept meegedaan en ze gaf aan dat ze dus al weer een tijd gestart waren in de provincie Groningen Misschien waren jullie daarvoor? Lijkt me dan vaag als ik wel mee kan doen en iemand anders niet. Ze waren nameijk al een tijd weer actief zei ze, en ze had een hele lijst met afleverdepots enzo En dit staat op hun site:
Zie banner, ik kon nog niet meedoen. Maargoed, dan wist je dus ook dat het verhaal van Alida1 heel goed kon kloppen Fijn dat het weer kan! Ik vond het echt een gemis en een tegenvaller! Wie weet ooit...
Dan blijf ik positief voor je Elmo, voor je het weet ben je ook in flessen aan het piesen Groet van Kiki
Ik ben gisteren begonnen met MvM. Het is wel even wennen om in zo'n beker te plassen, maar alles voor het goede doel he! Ik vind de geur uit die flessen trouwens wel heel erg vies.. vooral 's ochtends, ik ga bijna over m'n nek. Hebben jullie hier ook "last" van?
Nee ik las dat nu pas...die vrouw zei namelijk tegen mij dat ze al langere tijd weer actief waren... En ik las nu dus pas op de site dat dat pas vanaf mei is ofzo..dus van mei tot juli noem ik niet lang . Hahaha vandaar dat ik zei dat het niet kon, omdat ik immers ook mee kon doen. Maar wel logisch, want jullie waren net daar vooraan...en dat wist ik dus niet gezien de info van die vrouw Maar wat ik ook regelmatig hoor is dat mensen zeggen: Ja kon niet mee doen..maar daar bedoelen ze mee: er wordt niet opgehaald dus doe ik niet mee...en das wel ff een verschil. T kan wel maar t kost je ff wat meer tijd en moeite (bedoel niet dat dat bij Alida t geval was hoor..hihi begrijp me goed )
Ja best wel..de ene dag meer als de andere. Hield gewoon mn adem in en pas inademen als ik ver bij die fles weg was En als ik echt al zooo misselijk was, dan goot mn man het ff voor me over Succes er mee!
ik heb ook de volle 10 weken mee gedaan, en begon het aardig zat te worden. gelukkig ben ik er klaar mee Die geur uit die flessen is idd verschrikkelijk, vooral als je misselijk bent zoals ik in het begin. Ik heb wel leuke cadeautjes gehad, een fotolijstje voor een echofoto, een nijntje bord en beker en een mooi boek over zwanger zijn. Ook al was het veel moeite, ik vind het de moeite meer dan waard!
die geur vond ik ook echt verschrikkelijk. Zeker als je zoals ik tot een week of 16 kotsmisselijk bent geweest. Dat is voor mij ook de reden dat ik deze keer niet mee doen aan MvM. Maar ik denk als iedere vrouw met haar eerste zwangerschap meedoet dat dat ook al een heel mooi streven is.
Ben ook zeker tot de 16e week misselijk geweest Maar liet mn man dan gewoon over schenken. Mocht ik op den duur weer zwanger worden doe ik zeker weer mee.. t is een kleine moeite en brengt een ander veel plezier
De geur? Ja, die is niet prettig, maar ik ken geen enkele wc waar ik graag mijn neus ophaal Ik ademde door mijn mond, dan heb je er een stuk minder last van. Misschien een tip? Groet van Kiki
Mili je hoeft hem echt niet te uppen hoor, dat is niet de bedoeling Ik weet dat je het goed bedoeld...maar als iedereen dat met topics gaat doen. Elmo