Moeders voor Moeders promoten!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb ook de volle 10 weken mee gedaan.
    De volgende keer zou ik het zeker weer doen.

    Het is een kleine moeite voor een erg goed doel.
     
  2. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hier ook een plas inleveraar :)
    geen moeite en goed doel.
     
  3. Niet meer actief

    Ik doe ook mee... Vind het wel het minste wat je kunt doen.
    Mijn vriend had er zo zijn twijfels over, totdat ik tegen hem zei: Of ik het nou doortrek of in een fles doe zodat iemand anders er nog wat aan heeft... wat maakt het uit? Ging hij eigenlijk pas echt akkoord.
    Helemaal nu wij hebben gehoord dat zijn tante ook ivf nodig heeft, dus waarom niet.
    Die stank waar zoveel mensen over klagen vind ik eigenlijk nog wel meevallen.
    Vind het alleen beetje zonde dat die kratjes zo groot zijn (mijn hele wc staat vol) maarja, het is voor een goed doel.

    Denk dat als ik zwanger zou worden van de 2e, dat ik ook weer meedoe.

    Liefs
     
  4. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik doe ook mee, al vanaf week 5 en ik doe dus 11 weken mee als alles goed gaat.
    De informatrice vertelde dat het te maken heeft met de hoeveelheid hcg in de urine, en ik had bij die 5 weken een hele vette streep :)

    Ik doe nu dus bijna 3 weken mee.
    Ik vind het zelf ook een kleine moeite, en hoop dat ik anderen kan helpen met hun kinderwens!
     
  5. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik doe sinds vrijdag mee. in eerste instantie twijfelde ik of ik het wel moest doen en of het niet veel gedoe was. toen belde er een vrouw van mvm en toen kon ik geen nee zeggen. vind het zo`n goed doel. ik heb me dus eigenlijk over laten halen maar heb er geen spijt van.
    liefs doris
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik doe mee sinds week 10. De geur valt me nu weer mee, maar ik ben er wel eens vreselijk misselijk van geworden. Zal wel blij zijn als het erop zit, maar vind het gewoon een heel goed doel. M'n nicht is nu bezig met IVF, dus als ik haar indirect kan helpen, doe ik het graag! Het is nog steeds de enige manier om het middel Pregnyl te produceren.

    Bovendien: ik was bloeddonor en dat kan ik nu anderhalf jaar niet doen. Dan doneer ik toch een tijdje wat anders?!
     
  7. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dames: Helemaal top!

    Hihi ga zo door...haha tot zolang het kan in ieder geval ;)
     
  8. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ook ik doe sinds mijn 6e week mee. Ik vind het een goed initiatief. Het idee dat je ook andere aanstaande moeders kan helpen doet me goed.
     
  9. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Upperdepup! :D
     
  10. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    bij ons komt de mevrouw van mvm vanavond langs!

    Heb iets langer gewacht met opgeven omdat ik eerst een goede echo wilde hebben!

    maar,zal extra veel thuis blijven om in de canisters te plassen!
     
  11. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik moet zeggen trouwens dat de kannen in het begin enorm stinken maar dat je er naar verloop van tijd minder last van hebt.
    Althans ik vind het minder smerig dan in het begin.
     
  12. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Top dames! :thumup:
     
  13. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    zo,gelukkig de test was mooi positief!Kan en mag tot 7 december meedoen!

    en volgens haar zijn ze nu in het noorden ook weer begonnen!kan het wel zijn dat je het zelf weg moet brengen,maar ja..
     
  14. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja klopt in het noorden zijn ze al weer een tijdje begonnen en dan hebben ze van die boxen waar je het zelf heen moet brengen
     
  15. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik blijf het stinken vinden... bleh.. soms moet ik gewoon kokhalzen :confused:
     
  16. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    klopt in t noorden zelf afleveren, maar 1x per week en er is altijd wel iets bij je in de buurt zodat je niet mega veel kilometers hoeft te maken ;)

    Hihi ik werd soms ook misselijk...maar dat kwam meer omdat ik al zoveel last had van de zwangerschap :)
     
  17. Bri

    Bri Niet meer actief

    Nog maar een week in het kannetje plassen... Het is sneller gegaan dan ik had gedacht. Ik hoop dat er toch weer iemand zwanger raakt dankzij mijn bijdrage! (gek idee, dat je een wildvreemde vrouw 'zwanger kunt maken'...).
     
  18. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja als j t zo bekijkt wel haha. :)

    Nou zal vast wel lukken ze kunnen van jou urine immers weer medicijn maken dus je hebt vast al iemand geholpen!

    Helemaal top!
    :thumup:

    Gaat snel he? Vond ik ook...toen ik startte dacht ik ff van pfff wel lang, maar t is zo voorbij.
     
  19. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hier ook al weer een tijdje bezig.
    enige lastige vind ik dat ik in een "buiten gebied" woon en ze zelf moet wegbrengen.. ben nogal vergeetachtig de laatste tijd en bedenk het dan soms pas op 't laatste moment.

    Vind wel dat het slecht geadverteerd wordt!
    't is dat ik het nu wist van m'n vorige zwangerschap, toen was ik te laat met aanmelden.
    Hier hoor je niets van de vk.
    Er hangt bijv ook niets bij de huisarts op oid. Denk dat dat toch 1 van de weinige plaatsen is waar je als "nog niet zwangere of pril zwangere" er optijd mee in aanraking komt.

    De geur van de containers staat me de ene keer wel tegen de andere x niet.

    Sinds ik bij m'n collega de tranen heb gezien, van het niet op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden, ben ik er bewuster van geworden dat sommige a.s. moeders hiervan afhankelijk zijn.
     
  20. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha daarom hou ik het ook steeds hoog hier, bij zwanger en bij zwanger worden. ;)
     

Deel Deze Pagina