Moeders voor Moeders promoten!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Raar eigenlijk dat er geen promotie advertentie op deze site te vinden is.
    Ook ik heb ruim 10 weken mee gedaan. In febr. MK gehad en ook toen meegedaan. Zodra ik wist dat ik weer zwanger was meteen aangemeld.
    Vroeger had ik er ooit wel eens wat van gelezen, en heb altijd gezegt dat als ik ooit zwanger ben, ik dat zou gaan doen.
    De stank vond ik alleen niet meevallen. Gatver. Zeker als je al een keer urine in die bus had gedaan. Ik was nogal misselijk en moest veel spugen in het begin dus hield altijd m'n adem in zodra ik de pot open deed. Hihi.
    Verder erg goed dat je het onderwerp steeds weer 'upt' Mili!

    Liefs Boney
     
  2. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Boney:

    Ja klopt is ook vreemd dat er hier bij zwanger en zwanger worden bovenin niet een link staat en info etc. Ik bedoel is toch zeker iets wat hier zou passen.
    Hahah ja daarom up ik hem ook steeds ;)
     
  3. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bij ons ligt de apotheek en de huisartsenpraktijk vol met folders en krantjes, snap niet dat het bij jullie niet zo is. Zelfs de drogisten weten er vanaf. :(
     
  4. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee bij mijn VK praktijk zeggen ze het wel hoor. :D Maar ja niet overal dus. :( Wel jammer want t is een gemiste kans.
    Najaa hier maar veel -uppen- met zn allen ;)
     
  5. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik plas elke dag de kan vol ondanks dat ik fulltime werk, elke vrijdag krijgt de koerier 2 volle kratten van me mee.

    En ja het ruikt misschien niet zo lekker maarja ik ga er niet met mijn neus in hangen en het duurt ook geen uren binnen enkele seconde zit de deksel er weer op.

    Vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was wist ik al dat ik mee zou doen of je nou je plas doortrekt richting het riool of iemand er enorm mee kan helpen en er voor kan zorgen dat er nog meer vrouwen straks een prachtig wondertje in hun buik hebben.

    Daarbij vind ik ook dat je een prachtig boek van ze krijgt als extra'tje, ze zijn echt ontzettend dankbaar en dat voor een plasje.

    Kleine moeite voor ons groot geluk voor een ander.

    Als ik thuis ben gaat elke druppel die ik heb in de groene bus!
     
  6. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ff uppen! :)
     
  7. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    UP UP UP
    FF uppen voor t goede doel!

    Dames...kom op..wie oh wie doet er nog meer mee met moeders voor moeders!? :D
     
  8. minniemouse

    minniemouse Actief lid

    11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik doe nu voor de 2e x mee met MVM.

    Ik ben nu 8 weken 2 dagen dus heb nog even te gaan. Mag meedoen tot 1 jan 2008.


    Het enige waar ik moeite mee heb is om die flessen vol te krijgen. Ik plas nooit zo veel, dus als ik dan al een dag heb gewerkt krijg ik die fles nog niet voor 1/4 vol...

    maar goed, iedere druppel is er weer 1 toch?
     
  9. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik wilde graag mee doen, en heb me al heel vroeg aangemeld per email. Ik hoorde maar niks (en omdat ikzelf in de lappenmand zat schoot het er even bij in om te bellen).
    Weeeeeeeeeeeeeeken later kreeg ik een standaard briefje thuis waarin stond dat ik buiten het gebied woonde en zodoende mezelf niet kon aanmelden. Er stond geen optie in tot zelf wegbrengen oid. Ik vond het erg vreemd.
    Ik praatte er een tijdje later over met een collega met kinderen in de leeftijd van 23 tot 18 jaar en zij vertelde dat het in haar zwangerschapstijd al bestond, en dat zij er toen ook mee bezig was geweest om zich aan te melden, en dat het hier toen al onder buitengebied viel.
    Het vreemde ervan vind ik, dat we maar 8 km van een middelgrote stad wonen en het echt geen moeite zou zijn om het daarheen te brengen, maar die optie werd me gewoon niet aangeboden, of gevraagd.
    Ik kreeg toen echt even het gevoel van: hoe belangrijk is het eigenlijk als ze zo met aanmeldingen om gaan? (begrijp me niet verkeerd, ikzelf zie er zeker het belang van in, anders had ik me uiteraard niet aangemeld).
     
  10. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

    Ja hoor dat geeft niets! Elke druppel helpt! :)

    Groetjes,
    Mili
     
  11. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Helaas is ht zo dat niet in alle gebieden afgehaald wordt en ook niet de gelegenheid is om zelf te brengen. Simpelweg omdat er geen depots zijn.

    Ze zijn wel bezig om het weer overal te krijgen, maar helaas is dat nu nog niet het geval. Vond de consulente die bij mij was ook errug jammer!
    Maar in ieder geval el goed van je dat je mee had willen doen. :D
     
  12. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik doe sinds vorige week mvm, en de vrouw ervan zei dat nog weinig vrouwen er vanaf weten, dus moet er inderdaad promotie voor gemaakt worden. Ik ben zelf zwanger geworden door ivf en heb dus gebruik gemaakt van het medicijn en dit wil ik andere vrouwen ook geven en helpen. Ik moet tot 16 Jan doorgaan dus ik ben de volledige tijd ermee bezig
     
  13. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuke cadeau's gehad omdat ik al zolang mee doe... precies mijn smaak, meer zal ik niet verklappen.. :D
     
  14. mrietje

    mrietje Bekend lid

    4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heb me ook aangemeld, maar ik ze bellen me niet terug....en ik woon toch echt in een gebied waar ze wel ophalen. Werden jullie wel snel teruggebeld?

    xxx
     
  15. moontje34

    moontje34 Fanatiek lid

    27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ik werd de volgende dag al gebeld!
    Had me aangemeld via de site.

    Hoe lang wacht je nu?
     
  16. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook :rolleyes:
     
  17. moontje34

    moontje34 Fanatiek lid

    27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    geeft niks meiden.
    Alle beetjes helpen!
     
  18. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    ik had me ook via de site opgegeven en de volgende dag belde ze en de dag dr op waren ze langs gekomen.
     
  19. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Vind het een super initiatief. Als je andere moeders een handje kan helpen met een plasje, waarom niet? :D Heb er zelf niet aan meegedaan, kwam er beetje laat achter dat ik zwanger was en toen kon het niet meer...hoewel ik later las dat het tot 16 weken nog kan :S
     
  20. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Aaaah jammer ja! Nou ja wie weet bij een volgende ;) :D als het mag lukken en als je dat wilt natuurlijk :D

    Ik zou gewoon ff weer bellen of je via de site opgeven meid! Dan bellen ze vast wel. Misschien is er ff iets mis gegaan ofzo.
    In ieder geval heel top dat je mee wilt doen.
     

Deel Deze Pagina