Moeders voor Moeders promoten!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

    mrietje Bekend lid

    4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik heb me geloof ik dinsdag via de site aangemeld en door de telefoon eergister....Had al wel een telefoontje verwacht. Een week is zo voorbij!

    xxx
     
  2. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ikke doe ook mee :)
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog steeds niet aan gewend ben. Vind het niet fris en raar dat ik urine (afvalstoffen) opspaar en dat er iemand aan huis komt om mijn bende op te halen. Schaam me er toch wel een beetje voor, misschien toch wat preuts, haha! maar ik ga het volhouden voor de volle 10 weken :)
     
  3. lee74

    lee74 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik doe ook sinds een paar dagen mee. Ga mijn best doen om de tien weken vol te maken. Tot nu toe nog geen last van de stank. Moet er inderdaad wel steeds aan denken dat ik het dus in het bakkie doe en niet in de wc... :)

    Maar inderdaad kleine moeite en een hopelijk groot plezier voor diegene die niet spontaan zwanger raken!
     
  4. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: mmm ja vaag! Zou er nog ff weer achteraan bellen of mailen.
    Succes!
     
  5. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah geeft niets meid, je doet het in ieder geval!
    Helemaal top! Succes met de komende weken!

    Ook voor de rest van de verzameldames! :D
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dit topic verdient een up ;)

    Hier nog iemand die meedoet met potje-plassen-voor-het-goeie-doel!

    Wisten jullie dat er voor één tabletje Clomid à 50 mg al ruim 1000 liter urine nodig is? Elk plasje telt dus. Bovendien als je zwanger bent moet je toch al vaker plassen ;)

    Dus hierbij nogmaals een promo: Meld je aan bij Moeders voor Moeders!

    Groet van Kiki
     
  7. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Inderdaad! Ik vond het op sommige momenten echt onpraktisch, maar achteraf ben ik blij mee te hebben gedaan. Het is toch het minste wat je kan doen voor aanstaande-collega-moeders?
     
  8. grace20

    grace20 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoihoi,

    ik vraag me namelijk af als er een moeders voor moeders in belgië is ook?

    ik ben namelijk zwanger geraakt door pregnyl ( de medicatie die onder andere gemaakt wordt van moeders voor moeders) nu wil ik natuurlijk ook mijn bijdrage doen maar vind niets hierover in belgië.
     
  9. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kon helaas niet mee doen omdat ze hier niet inzamelde, anders had ik het zeker gedaan!
     
  10. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha thanks voor de up! Enneh :thumup: dat je mee doet!
     
  11. weethetwel

    weethetwel Bekend lid

    20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik had me aangemeld op de site vorige week woensdag.... woensdag avond belde ze meteen op.. en wouden donderdag al komen... maar ik kon niet dus kwamen ze vrijdag....
    En maandag had ik de eerste kannen klaar staan voor me deur.

    Dus hier ging het erg snel....
     
  12. dolfijntje1980

    dolfijntje1980 Actief lid

    23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi Dames,

    Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders, een kleine moeite, plassen moeten we toch.
    En een fijne gedachte dat ik hiermee anderen kan helpen.

    Groetjes
    ik
     
  13. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik doe ook alweer ruim 2 weken mee!

    ik vind het een goed initiatief!
     
  14. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik doe er inmiddels ook al een week aan mee. Het is alleen jammer dat ze het bij mij in het dorp niet komen ophalen en dat ik het zelf moet wegbrengen naar het dichtsbijzijnde 'depot'.
     
  15. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gelukkig komen ze bij mij het elke maandagmorgen vroeg ophalen, zodat het ook niet aan de straat hoeft te staan en de buren het zien
     
  16. weethetwel

    weethetwel Bekend lid

    20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Whahah zo wist mijn moeder van 2 buren dat ze zwanger waren LOL
     
  17. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    UP ;)
     
  18. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ik belde vorige week maandag en dinsdag kwam ze meteen langs. ik kon meteen beginnen ondanks dat ik nog geeneens 5 weken was (en maar een dun streepje had). heb er nu de eerste week opzitten, als het goed is worden de flessen vandaag gehaald. Ze staan in de achtertuin, maar hoop dat de buren de flessen niet kennen!
     
  19. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook een MvM-plasser.

    Mijn vriend heeft Pregnyl moeten gebruiken voor wij op een 'natuurlijke' manier zwanger konden raken wegens een uiterst zeldzame hormoonafwijking.
    Bijna vanzelfsprekend doe ik dus mee...

    MAAAAAAR ik wil wel een kleine kritische kanttekening plaatsen bij dit onderwerp.
    MvM is GEEN goed doel. Het is eigendom van Organon, de fabrikant die de medicatie Pregnyl e.d. levert.
    Ondanks dat inderdaad zonder de urine van zwangere vrouwen een heleboel mensen niet zwanger kunnen worden, is het voor Organon een gratis bestanddeel van hun zeer duur verkochte medicijnen.
    En ik begrijp heel goed dat het noodzakelijk is dat er mee wordt gedaan (immers, ik doe zelf ook al vanaf week 6 mee!), maar eerlijk is eerlijk, Organon handelt (mijns inziens) niet uit pur sang 'goede bedoelingen' maar ook om haar winstgevende medicatie te kunnen produceren.

    Neemt niet weg dat ik IEDEREEN wil vragen mee te doen, zoals gezegd zou zonder de urine van MvM ook ik niet zwanger zijn geweest, en het is mijns inziens een kleine moeite om anderen mee te helpen!
     
  20. Mandje

    Mandje Actief lid

    19 feb 2007
    263
    0
    0
    Is dit ook mogelijk in Belgie?
     

Deel Deze Pagina