Moeders voor Moeders promoten!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mili, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik begin vanaf as vrijdag in kannen plassen! Dus ben hartstikke benieuwd naar ;) Gelukkig ben ik na 12 wel thuis elke vrijdag, ik heb haar waargeschuwd dat ik elke smorgens moet werken.

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja nou ja ik weet dat MvM dus wel urine haalt voor het maken van medicatie, dat is hun insteek en daar gaan ze voor!...en tsja 100% grip erop nee misschien niet. Maareh inderdaad niet plassen help je niemand mee.

En door weer zulke verontrustende berichten te posten loopt het wellicht weer terug en knokt MvM voor niets zo hard om meer depots te krijgen!
    Vind ik errug jammer!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ook ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. En je plast zowiezo 'gratis' . De pregnyl die gemaakt wordt ervan, geef je echt niet gratis aan de moeders om dat ze jou niets hoeven te betalen.

Er gaat daar gewoon veel geld in om . En tja, ze hebben al ontzettend veel urine nodig en een deel van de medicatie wordt al niet op de juiste manier gebruikt, als er dan nog minder urine ingezameld wordt, blijft er nog minder over voor het goede doel!

Dusseh: Blijven meedoen meiden! Want hoe je het ook draait of keert: Je spoelt anders je plas zinloos weg!

btw: De informatrice had dit overigens wel verteld bij mij!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik moet nog 3 weekjes plassen en dan heb ik mijn bijdrage voor deze zwangerschap gedaan.
    De volgende keer zou ik het zo weer doen hoor!

De informatrice had mij de eerste keer ook wel verteld dat hun het voor pregnyl gebruiken en niet voor afvallen of iets dergelijks!

Ik vind het gewoon een goed iets en ik moet toch plassen en dan kan ik het net zo goed opvangen zodat er wat nuttigs mee kan gebeuren.

Is het trouwens nog zo dat je na afloop nog een ontbijtsetje krijgt? Ik weet het niet meer!

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja Liesje dat klopt... van Dick Bruna.. :D

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    niet dat ik het daarvoor doe hoor! :)

ik vind het doel van MvM gewoon ontzettend goed en ondanks dat ik fulltime werk kan ik nog genoeg urine verzamelen voor MvM.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Leuke bijkomstigheid, was ik alweer vergeten! Ik moet morgen voor de laatste keer inleveren.. joepie! Ook wel weer erg blij dat ik na 10 weken weer gewoon kan plassen..

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik denk dat ik ook wel blij ben dat ik weer lekker zonder na te denken kan plassen

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja had ik ook, hah wel lekker! ;)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ja nog 3 weekjes

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    voor je het weet ben je het alweer vergeten.. :)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die 3 weken zullen inderdaad zo voorbij zijn denk ik

13. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi allemaal,

Ik ben ook aan het mee doen met moeders voor moeders, Het is een geweldig iets als je weet dat je andere vrouwen hiermee kunt helpen.

ik hoorde van mijn consulente van mvm dat maar 20% van de zwangere vrouwen meedoet aan urine afstaan.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten dat staat vast maar ik vindt het persoonlijk een kleine moeite om in een litersmaat urine op te vangen. Enne je krijgt er handigheid in.

Groetjes Nance158

14. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    20 % maar? dat is wel weinig zeg

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik snap wel waarom je dit zegt, maar niet iedereen kiest er voor om niet te geven puur vanwege de moeite hoor. Kunnen ook persoonlijke overwegingen aan ten grondslag liggen, en daar moet je dan ook respect voor hebben natuurlijk.

16. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ja het klopt, Het is zeer weinig. De consulente vertelde me dat er nog te veel onduidelijkheden en indianenverhalen over gaan. Bijv. als het door een farmaseutisch bedrijf wordt verwerkt dan verdienen ze er toch aan? en veel vrouwen denken dat men als proefkonijn worden gebruikt.

Terwijl het eigenlijk niks anders is dan een goed doel.

Maar ik denk dat lang niet iedereen beseft hoe mooi het is om zwanger te zijn en dat het echt niet vanzelfsprekend het is om zwanger te raken.

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: tsja...ik snap het ook niet helemaal.

Argumenten van: Ik wil (samen met mn partner) genieten van mn zwangerschap en dat kan niet als ik aan MvM mee doe snap ik nooit zo goed.

Maar ja ieder zn keuze..ik ben alleen wel blij dat ik door meegholpen te hebben iemand een kans geef op een zwangerschap zodat zij daarvan hopelijk net zo kan genieten als ik!

18. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Tja, ik vind dat iedereen zelf mag beslissen of ze wel of niet mee doet aan mvm....hier zou niet eens een argument voor op tafel gelegd moeten hoeven worden

ben ook erg blij als ik er klaar mee ben...

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ach, het is een goed doel :) dus ik denk dat je daarvoor altijd mensen mag proberen te overtuigen. En dat is makkelijker als je weet waarom ze het niet willen, want soms is het dus ook onwetendheid. Iemand wil niet mee doen om een reden, die helemaal geen reden blijkt te zijn. Maar dan moet je het wel weten natuurlijk!

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik ook niet blij ben dat het er ver op zit hihi :) , ik ben het aardig zat!

20. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja oke, je mag mensen proberen te overtuigen want mischien weten ze idd niet wie ze er mee helpen...Maar als mensen het niet zien zitten dan is dat hun keus :)

ja ben t ook een beetje zat, stomme kratten staan in de weg en gedoe met dat overschudden heb ik ook wel gehad hihi

Deel Deze Pagina