ik heb er nooit echt last van gehad dat ik het vergat, maar dat komt misschien ook omdat ik fulltime werk en daar natuurlijk gewoon lekker naar de wc kan.
Ik heb me vorige week opgegeven maar nog niets gehoord. Nog even afwachten en dan bel ik zelf nog even. Wel een goed initiatief!
de 1e keer belden ze me de dag na aanmelding al op en de 2e keer heb ik rechtstreeks met de informatrice gebeld die de 1e keer ook bij me was geweest.
Bij mij waren ze ook erg snel met contact opnemen. En ik kon meteen beginnen ondanks dat ik nog geen 6 weken zwanger was. De test voor MvM was zo vet positief dat ik meteen mocht beginnen. Ik vind dit een geweldig initiatief, dat ze vanuit urine van zwangere vrouwen een middel kunnen maken om andere vrouwen te helpen zwanger te raken. Alleen jammer dat de verhouding maar 1 op 1 is. Dat de urine van 1 zwangere maar 1 iemand kan helpen. Dus dames, geef je snel op en flink plassen.
ik belde eerst de HA dat ik zwanger was en die vroeg of ik mee wilde doen en natuurlijk zei ik ja , en de volgende dag belde ze al op of ze een afspraak konden maken. Ongeveer 3 dagen later had ik de kannen al in huis..
Ik heb vorige week maandag gebeld en vrijdag had ik de kannen in huis, vandaag zijn ze voor de eerste keer opgehaald en heb ik mijn gekozen boek in huis gehad van ze. Goed initiatief hoor!
Ik heb ook meegedaan. Kleine moeite en wij zijn hel gemakkelijk zwanger geworden en tot nu toe gaat alles prima. Dit terug doen, vond ik zelf een kleine moeite...
Dames: Helemaal goed, blij dat er zoveel weer meedoen en de weken vol maken. Haha enneh elk druppie helpt! Wel goed dat ook een huisarts iemand attendeerde, das wel heel mooi! In ieder geval, zet hem op..enneh lekker veel plassen
mvm is vrijdag bij ons geweest en morgen start ik er mee. Ook heb heb voor het mooie boek gekozen. ff uppen
Succes ermee! Ik ben er net klaar mee, Ik heb het 10 weken mogen doen. Het heeft me een heel dankbaar gevoel gegeven.
Ja en daar ben ik heel benieuwd naar. Hoeveel vrouwen zou ik nu geholpen kunnen hebben met het 10 weken inzamelen van mijn urine? Ik heb wel gehoord dat er heeeel veeeel nodig is voor een heel klein beetje hcg hormoon.
Ja dat klopt, er is een heel zwembad vol urine nodig, voor een heel klein tupperware bakje met medicijn... K zou het niet durven zeggen hoeveel vrouwen je daarmee hebt geholpen..ben ik zelf ook wel benieuwd naar... Staat daar niet iets over op hun site?
volgens mij voor 1 vrouw die meedoet kan 1 vrouw geholpen worden. Bij mij hebben ze vanmorgen voor de laatste keer de kannen opgehaald en ik heb ook direct mijn ontbijtsetje gekregen
Als ik 1 vrouw heb kunnen helpen dan geeft dat mij een voldaan gevoel. Heb trouwens afkickverschijnselen van het opsparen van urine. Elke keer als ik na het toilet ga denk ik onee dat hoeft niet meer. Hihihi
haha als ik kon zou ik het zo met je samen doen hoor. Geen enkel probleem. Fijn dat er oo kmensen zijn die het met zoveel enthousiasme doen zoals ik het heb gedaan. Tis en blijft een goede zaak.
Haha had ik ook, zat ik te plassen en dan ineens: waar is mn kan, shit vergeten, denk denk, oh nee #-o hoeft niet meer