Moeders voor Moeders test te licht...

Discussie in 'Miskraam' gestart door sprankje, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sprankje,
    Dikke knuff terug.
    Heel erg pijnlijk dit. :(

@Joli,
    Dankjewel,
    Ik denk dat het mis is.. Heb er geen goed gevoel meer over :( :(
    Kan de hele dag door wel janken!!

2. sprankje

sprankje Actief lid

9 jul 2009
    135
    0
    0
    Ik vraag me af: moet ik nu de verloskundige of de huisarts bellen?
    (een bijna-negatieve test en bloedverlies (met 5wk, 3d): ik weet dus dat ik een hele vroege mk heb gehad)
    Ik heb er niet echt behoefte aan. Wat doe jij Tessa8?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou zelf altijd willen weten of je wel alles verloren hebt , maar dat is natuurlijk ieder voor zich en mijn ervaring dan....
    Ik heb toen met 4 weken en 3 dagen een miskraam gehad en een zo goed als negatieve test ..2weken later buikpijn en positieve test ....en met uiteindelijk 10,5 weken een curretage omdat ik mijn vruchtje had verloren en mijn vruchtzakje verder groeide ..........

Dus ik zal het altijd zeker willen weten , maar ja , bij iedereen is het natuurlijk anders , je moet zelf doen , waar je je onder deze omstandigheden het beste bij voelt ..

sterkte meid !!

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sprankje,
    Ik heb de VK al gebeld.
    Ik had tenslotte al een afspraak staan en in het ziekenhuis ook al (omdat wij hier onder behandeling waren).

Op het moment wacht ik op een telefoontje van de VK wat zenuwslopend is... En wat me nu al veel te lang duurt (wacht nu al zo'n 25 min :( )

Ik wil ook zeker weten hoe het nu zit.. Durf toch geen test te doen nu, wil ik ook ff niet.
    Ik kijk wel wat de VK zegt...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sterkte dames!

Een mk begint idd lang niet altijd met bloeden. Wel heel naar dat je er zo plots achter komt terwijl je denkt mee te gaan doen aan MvM. Heel veel sterkte nogmaals

Deel Deze Pagina