Hallo, Vanmiddag rond half 4 ben ik mijn slijmprop verloren. Is mijn derde kindje. Wat denken jullie, dat het niu snel gaat gebeuren of kan het ook nog wel even duren?
Hier om 11.00 uur slijmprop verloren om 1.00 uur snachts gebroken vliezen en gelijk weeen en om 6.15 uur was onze dochter er! Dus binnen 24 uur na verliezen slijmprop bevallen
Ik was mijn slijmprop al paar weken van te voren verloren (geloof 2 of 3). Maar heb ook begrepen dat je deze weer aanmaakt Hopelijk is het voor jou wel het begin!
Ik verloor 'm pas echt toen ik al weeën had. Nog wel vrij lichte weeën, niet echt regelmatig, maar wel herkenbaar. Het zette toen ook gelijk door. En met 'echt' bedoel ik dat het heel flinke klodders slijm waren met een beetje bloed. Heb ook al eens een enorme prop slijm verloren zonder bloed (maar met buikpijn) toen ik 31 weken zwanger was van m'n jongste, gelukkig gebeurde er toen verder niks.
Ik ben m'n slijmprop op een zaterdagochtend verloren en kreeg 's nachts weeen en op zondagochtend is ze geboren. Kan snel gaan, hoeft niet
Toen ik de slijmprop (03.15u) verloor zijn mijn weeën regelmatig opbouwend begonnen. 17.45 is onze dochter met spoed KS ter wereld gekomen.
Ik ben nu twee keer een gedeelte verloren, iedere keer een dag na een paar uur vrij heftige voorweeën, maar helaas nog niets...
Ik ben dus eergister een 'slijmprop' verloren. Maar gister kwam dus echt de grote slijmprop, was wel 10 keer zoveel en zo groot als een knikkerbonk. En vandaag weer wat slijm. Ik snap er niks meer van. Na die slijmproppen wel harde buiken steeds en is ze heel beweeglijk. Maar verder gebeurd er niks.. Ik heb met mijn vorige 2 zwangerschappen nooit mijn slijmprop verloren dus dit is maar nieuw voor me.