http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=139904&stc=1&d=1301076294 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=139906&stc=1&d=1301076566 Wat denken jullie ben ik zwanger of niet? Morgen is denk ik mijn officiele NOD, heb 2 weken geleden op vrijdag een positieve ovulatie test gehad? Maar moet de test nu niet donkerder zijn dan? Heb enorme hoofdpijn en ben heel misselijk en dat had ik bij de 1e ook. groetjes Naatje
Ik zie ook een vaag streepje!! Ik ben dol op staren en er een streepje in ontdekken Morgen hopenlijk een donkerdere! succes!
Ik hoef niet veel moeite te doen om een streepje te ontdekken. Over 2 dagen nog eens testen (als zolang wachten lukt haha) en dan denk ik dat ie wel donkerder moet zijn. Spannend!
Mijn test van vandaag in het negatief.. View attachment 139908 Wanneer heb jij een foto van de test gemaakt? want het streepje lijkt wat donkderder...
Wat zijn jullie snel met reageren!! Thanks!! Heb net nog 2 testen gehaald dus kan morgen en zondag testen!! Zo spannend en snel, me mirena is 5 januari verwijderd en toen heeft het 7 weken geduurd voor me menstruatie dus ben ik in de eerste echte ronde gewoon zwanger! Ik hou jullie op de hoogte!! Groetjes naatje
Ja naatje ik zie zeker een tweede streep maar ik zou nog nie te vroeg juichen (probeer ik ook nie hahahaha )
Ik heb vanmorgen getest en streepje kwam er binnen 5 minuten en heb net een foto gemaakt, wel in het donker anders pakt me fototoestel hem niet!! Maar in het negatief zie ik hem bij mij ook toch?
Ja ik zie hem ook in het negatief ja!! Ik vind het wel apart we zitten in dezelfde schuitje meid!! Zullen we voor elkaar duimen hihihih
ik zie bij jullie beide een mooi roze streepje, ik zou zeggen over 2 dagen nog eens. maar ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Nou, ik zou zeggen dat opnieuw testen echt niet nodig is. Streep is streep, dus beiden zwanger Gefeliciteerd! (En stuur ff wat HCG deze kant op... )
Ik zeg ook allebei zwanger!. Zo'n streepje had ik namelijk vanochtend ook (4 dagen voor NOD) en ga er ook vanuit dat ik zwanger ben.