Moeders voor Moeders test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MemfanMarit, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Mijn test met 6w1d.

Hoe gaat het nu met je?

2. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0

Ik weet niet maar ik vind het wel een beetje kort door de bocht geschreven. Nu lijkt het net alsof ik iets zeg wat niet klopt. Misschien staat het zo op de site maar in de praktijk is het bij mij wel anders gegaan. Daarmee ondermijnt ze een wel beetje wat ik heb getypt.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey TS

hier hetzelfde als bij jou
    ochtendurine in de koelkast savonds kwam ze langs .. ik heb 100 knallers van testen en deze was echt hetzelfde als van jou
    nou heb ik mijn HCG moeten laten prikken ivm eerdere mk .. en ik schijn een heel hoog hcg te hebben
    ik heb gebeld op de dag dat we het hartje hebben zien kloppen bij 6 wkn 5 dgn en toen de dag erna de lichte teste
    maar twee weken later hebben we weer ons kindje gezien !! alles gaat prima en de test zegt dus gelukkig helemaal niks ...
    niet twijfelen hoor .. het is wss idd omdat je erg veel hormonen hebt de test weer lichter is !! en dus zullen ze super blij zijn met jou bij MvM
    elke keer als ik op mijn kannetje plas denk ik "daar gaat weer wat vloeibaar goud "

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb mijn urine ook een hele dag bewaard en ook bij mij was de test geen vette knaller, maar zoals je aan mijn banner kunt zien gaat alles nog steeds prima. ;) Maak je niet teveel zorgen. Die vrouw die bij mij geweest is deed er zelf trouwens ook niet moeilijk over, ze feliciteerde ons meteen dus ook bij deze testen geldt gewoon streep=streep.
    En trouwens nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer lekker te genieten. :)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
  6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik snap heel goed dat je onzeker wordt van zo'n test. Maar je hebt een kloppend hartje gezien en alles is goed. Als je je zo ontzettend onzeker voelt zou ik even bellen naar het zh om te vragen of je een echo mag omdat je vreselijk onzeker bent. Zeker gezien je geschiedenis. Bovendien een positieve test is een positieve test. Of die teststreep nu even donker als de controlesteep is of niet. Probeer die test te laten voor wat het is.

Oh ik zie net dat je maandag een echo krijgt. Niet goed gelezen. Ontzettend fijn dat je dan je kleine hummeltje weer ziet.

7. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi

ik had met 8 weken precies dezelfde test als jou, en maakte me ook zorgen. Ik ben ook zwanger van een ICSI cryo en had daarvoor ook al een kloppend hartje gezien, maar wat kan zo een test je in de war brengen he ! ondertussen alweer 26 weekjes zwanger dus denk dat zo een test ook niet alles zegt ! Niet druk om maken dus

liefs Nele

8. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

kan best wel hoor.. ik had bij mijn zwangerschap met 5 weken knal testen, en met 7 weken waren de test streepjes bijna niet meer te zien.. en met 8 weken had ik weer knaltesten

alle testen dee ik met verse ochtendurine

9. MemfanMarit

31 jan 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer getest met mvm test en hij wordt niet donkerder...
    Maandag mogen we ons hummeltje weer zien, heerlijk (hoop ik)!
    Deze zwangerschap vind ik emotineel echt zwaar, dat terwijl ik nog maar 9 wk zwanger ben...

Bedankt voor jullie reacties!

10. Bri

Bri Niet meer actief

Relax alsjeblieft.... Ik heb helemaal niets bedoeld over jouw post. Als jij met 4+6 mocht meedoen dan is dat zo. Maar wat ik heb gezegd is wat er bij hen op de site staat, én wat de informatrice aan mij heeft verteld.
    Die testen zijn bedoeld om een hcg-niveau aan te tonen wat bij de meeste vrouwen pas bij een week of 5 of 6 aanwezig is, niet om al voor je NOD te kunnen testen bijvoorbeeld (wat veel testen die in de winkel liggen wel kunnen).
    Mijn post was bedoeld om TS gerust te stellen; dat de MvM een licht streepje geeft, kan te maken hebben met het feit dat deze testen minder gevoelig zijn.

11. MemfanMarit

31 jan 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Vandaag hebben we de echo gehad...
    Ons frummeltje heeft het prima naar zijn zin en was volop aan het springen!
    Zooo mooi!

Liefs

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dat is geweldig nieuws!!:D

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
  14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    MvM is net bij mij geweest...
    Was niks op de test te zien :(
    Voel me nou zo rot, lijkt net of ik niet zwanger ben, terwijl mijn kruidvattestje zondag toch echt een licht streepje gaf!
    Of heb ik dan gewoon nog niet voldoende HcG in mijn urine zitten?
    Oh wat maakt dit me onzeker zeg!

15. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wat balen Anni maar zoals je in dit topic leest hoeft dat niks te zeggen! Kan het niet zo zijn dat je minder ver bent dan je denk want je zegt dat je zondag nog maar een licht streepje had? Zou voor je eigen gemoedstoestand morgenochtend gewoon nog een testje doen en daar krijg je waarschijnlijk een knalstreep te zien!

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik denk dat ik minder ver ben dan dat ik zelf denk.
    Maar zondag was inderdaad nog een heel licht streepje, dus had ook geen knaltest verwacht.
    Heb van de mevrouw van MvM nog 2 testen gekregen, dus morgen en eventueel zondag nog maar es even testen.
    Hoop echt dat ie dan wel te zien is....:)

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @TS: supergoed nieuws!!!

@Anni: ik denk ook dat je wat minder ver bent. Ws heb je gewoon je eitje wat later gehad. Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt....

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik hoop maar dat dat het is...
    Als dat het niet is, zou ik het niet weten.
    En anders een bloedtest aanvragen bij de HA, dan weten we het zeker.
    Maar laten we maar hopen dat de test van MvM positief is dit weekend...

19. MemfanMarit

31 jan 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    De drogisttesten testen positief bij 50 hcg, die van mvm bij 500 daar zit dus best een groot verschil in!
    Sterkte meid, want die onzekerheid is echt killing!

20. happymama

happymama Niet meer actief

hier de mijne is wel uit feb 2009

Deel Deze Pagina