Goedemorgen dames! Ik zit met een dringende vraag:x Woensdag heb ik een zwangerschaptest gedaan en zag een heeeeel licht streepje (bijna niet te zien). Gistermorgen heb ik ook een test gedaan en het streepje was veel duidelijker, ik hoefde niet te turen...maar nog steeds niet knal. Heb vanmorgen nu een test gedaan, maar het streepje lijkt wel lichter te zijn geworden. Vinden jullie dit niet gek? Ik moest nu namelijk wel 2x kijken en gister totaal niet! Ik ben ze bang dat het misgaat....heb als het goed is morgen mij NOD. groetjes EW90 ps. helaas geen fotoos........
Ik snap je frustratie. Ik heb de afgelopen dagen ook heel wat testen gedaan! Bij mij was er een heel licht (bijna niet te zien) streepje 5 dg voor mijn NOD en die is alleen maar duidelijker geworden. Ze zeggen een streep is een streep en je hcg verdubbelt om de 2 a 3 dagen dus je kunt denk ik nog niks zeggen vooral omdat je voor de NOD zit Zou morgen en anders overmorgen nog een keer testen En als de duiveltjes wegblijven is het goed, toch Sterkte en zal voor je duimen....
thanks voor je reactie! Ik heb even zitten googlen...daar vond ik dat je ochtendurine ook beinvloed wordt door wat je de vorige avond hebt gedronken. Had gisteravond een bruiloft en heb heel veel gedronken (nee, geen drank maar ice tea, cassis enz.)....misschien dat het daar aan ligt!
Ik teste zelf altijd met middag urine omdat het in de ochtend ook minder geconcentreerd was. Dus evt vanmiddag nog een testje doen en daarvoor niet te veel drinken.
Dat zou zeker kunnen hoor, dat je gisteren 'te veel' hebt gedronken. Overmorgen weer een testje doen?! En dan niet te veel drinken de avond ervoor succes!
Ik testte s'middags en s'avonds duidelijker dan met ochtendurine. Het schijnt dat veel meer vrouwen dat hebben dus dat kan een oorzaak zijn.
Hoi allemaal! Spannend weekje.. Dit is de eerste ronde dat ik probeer zwanger te raken en ook de eerste keer, dus het is allemaal compleet een vraag wat er gebeurd in mn lichaam. Hoop dat iemand met ervaring me een beetje kan helpen.. 2 dagen na mn eisprong licht bloedverlies gehad gedurende bijna 2 dagen. Een week erna 1x bij toiletgang wat roodbruin slijm bij het afvegen, verder niet.. Verder duidelijk wel wat symptomen. In de week van mn eisprong zeer veel last van rommelende darmen. En nu de laatste week zeeeer snel moe en een concentratievermogen van 0, zit maar te staren en te dromen! En af en toe vlagen van misselijkheid en duizelig/ licht in mn hoofd. Daar ik zo nieuwsgierig was heb ik op dag 2 en 1 voor nod al een testje gewaagd.. 1e was negatief maar even later toch een zeer vaag dun licht (bijna niet zichtbaar) streepje te zien! 2e test weer negatief.. Vandaag zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, maar nog niks te zien of aan te voelen komen.. Wanneer kan ik weer het beste een testje wagen?? Hoop dat iemand me verduidelijking kan geven!
@maui. het klinkt hoopvol al je kwaaltjes .. en dat verklaart dan ook wel je bloedverlies.. rond je ei kan je wat bloed verliezen en die week erna kan een innesteling zijn geweest.. ik denk dat je morgen of overmorgen nog wel een testje kan wagen.. soms duurt het even wat langer om genoeg hcg aan te maken dus als het goed is kan je dat dan snel genoeg meten.. kan ook zijn dat het langer duurt.. er zijn hier meisjes die al een week overtijd zijn en dan pas positief testen, succes ermee!
Me83 dank voor je reactie! Inderdaad al wat kwaaltjes ja, voel me ook anders dan anders! Zou wat zijn als het in 1x raak is Mn cyclus is vrijwel 28 dagen..
als je vandaag niet ongesteld bent,kan je testen, ik heb ook positief getest op mijn nod, wel nog licht maar heb elke dag getest tot hij donkerder werd.
Helaas is het bij mij ook zo gegaan,alleen ik had wel een knal test gehad...alleen mijn streepjes werden lichter, en tja toen is het mis gegaan Hoop dat ik er helemaal naast zit bij jou.. Knuf
Net testje gewaagd.. Helaas negatief.. Nu op dag 29 van cyclus.. Voel nog niks van menstruatieklachten en zwangerschapskwaaltjes lijken met de dag toe te nemen. Nog even geduld dan maar..