Het is ongelofelijk. En maar doorgaan. Ik word er letterlijk moe van. Kan me gewoon voorstellen dat hier melding van gemaakt moet worden. Wat een pubergedrag. I rest my case.
Lieve schat ik ga niet door. Ik gaf nog even antwoord volgens mij begrijp je me niet zo goed ofzo. Daar waar jij wat zegt mag ik antwoord op geven dat is mijn goed recht. En daar hoeft geen melding van gemaakt te worden want ik doe niks verkeerds hoor. Zoals ik al zei ik ben er klaar mee.
juist ja! Blackie je ziet de testen echt duidelijker worden meis wat leuk! Een voorzichte felicitatie alvast en heb je echo al gehad?
Nee na 9 uur pas... wachten is irri Vind mee=zelf wel vreemd, stond net liedje te zingen onder de douche! haha
Goede echo. Heeeel licht is kleine opening te zien. En samen met de test mag ik mezelf zwanger noemen. waarschijnlijk 5 weken dus even goed heel spannend over 2 weken nog eens echo
Wow Blackie gefeliciteerd en nu met KOEIENLETTERS!!! Wanneer is je eisprong nu geweest dan denk je ongeveer??? Ik zit namelijk op dag 40...geen ongi te bekennen en ik heb dan wel PCOS maar medicatie was verhoogd waardoor ik maximaal cd 35 zou moeten hebben....ik fert arts gebeld en mag morgen ook een echo...dus zien wat dit gaat geven....let wel geen positieve test gehad afgelopen zaterdag pffff moedeloos van te worden!
We weten het niet precies maar vermoedelijk ergens begin dit jaar. Ze heeft vermoeden dak nu bijna 5 weken ben.
Wowie gefeliciteerd!!! Geniet er van!! @PCOmama: hoop goed nieuws voor je! Spannend! (heb zelf ook pcos)
@Danip, helaas geen goed nieuws! Ik heb een eisprong gehad op cd 35 MIJN GOD! Hoe is het mogelijk....heb een echo gehad....dik slijmvlies.. vervolgens progesteron geprikt en ja hoor....ondanks verhoogde medicatie ronde naar de knoppe! Ach ja, we klussen wel weer door totdat we een onsje wegen...
Niet opgeven PCOmama, ook al is dat heel moeilijk. Bij ons was het uiteindelijk de overstap naar een ander medicijn (denk ik, anders wel erg toevallig) Zoiets kleins, met zo'n groot verschil. Ik zie dat jullie al erg lang bezig zijn voor nr. 2 Wij hebben hierover 4 jaar gedaan, en ik had nog nooit positief getest. Maar jullie zijn nog langer bezig! Ik hoop dat je snel zwanger bent van een broertje of zusje voor je andere kindje. Succes!