Verloop ovulatietest wie kijkt mee

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MeFlower, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Zaterdag heeft de donkerste kleur, de onderste meest rechts op foto is van vandaag, de een na onderste van gister.

Hij loopt niet hard terug, mijn ei is denk ik zaterdag wel geweest maar loopt het bij jullie ook zo langzaam terug?

Bijgevoegde bestanden:

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    hij hoeft niet helemaal wit te worden he.. bij mij zijn de ovulatietesten altijd wat gekleurd, en de ene dag donkerder dan de andere. die van zaterdag is in ieder geval positief, dus daar kan je van uit gaan

3. MeFlower

ja vraag me af in hoeverre het "zin "heeft om nog wel of niet te klussen .. even buiten het feit om dat het ook kan zonder de verplichting rond het ei, maar meer even puur praktisch gezien dan.. :)

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Die van zaterdag is inderdaad positief! Vaak blijft een test nog 2 dagen positief voordat hij lichter wordt. Dus vanaf de test van zaterdag tel je 24-48 uur voordat je ei springt.
    Je ei kan gisteren dus al gesprongen zijn, maar ook nog vandaag!

Ik zou het vandaag dan nog even gezellig maken :)

5. MeFlower

dank je wel. Iemand toevallig enig idee hoe het zit met de druk en de "pijn"die je kan hebben rond het ei ?
    Is dat er dan voor, of op, of als de pijn weg is, is je ei dan geweest?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    #6 RoGiJuLi, 13 feb 2017
    Laatst bewerkt: 13 feb 2017
    Pijn is de laatste groeipijn.
    Soms is het ei gesprongen als de pijn weg is, maar het kan dan ook nog wel een dagje ofzo duren ;)

Verder springt je ei idd 24-48 na je posi ovu. Dus dat kan ook vandaag nog ;)

7. MeFlower

dank je. dat wist ik niet. weer wat geleerd:)

Deel Deze Pagina