Lieve dames, Ik heb oktober vorig jaar m'n zoon gekregen (zwanger middels iui). In mei dit jaar was ik, totaal onverwacht, spontaan zwanger. Helaas na 7 weken een mk. Nu ben ik aan het wachten op m'n menstruatie cq volgende zwangerschap. Mijn miskraam is nu 6 weken geleden. Heb ook negatief getest. Nu deed ik vanmorgen dus zo'n ultra gevoelige test die met 10 ui/L al aanslaat. Ik weet niet wat ik ervan moet maken. Digitale CB was overigens negatief. Maar goed die slaat pas asn vanaf 25 ui/L. Willen jullie even meekijken? Alvast Thx
Ga ik idd doen, alles wat ik wilde is weten waar ik aan toe was, en wat krijg ik? Nog meer onduidelijkheid . Maar goed wel fijn dat jij het ook ziet. Ben ik iig niet gek geworden.
Ik heb alleen geen idéé waar ik zit in m'n cyclus. Vanaf 5 weken na mk heb ik maar besloten wekelijks te testen. Ben benieuwd waar dit naartoe zal gaan.
@Bioluun De streep is lichtroze. Maar heel licht dus moeilijk te fotograferen. Hij is van het merk zwanger&kids. @meisje1977 een dubbele streep? Hoe bedoel je dat? Waar zie je die? Feit blijft natuurlijk dat ik moet afwachten. Als ik ongesteld word is het ook goed, ik vind vooral de onzekerheid lastig. Ik houd jullie op de hoogte.
En toen werd ik vandaag ineens ongesteld! Ergens wel fijn om te weten dat mijn lichaam weer "gereset" is. Ik denk alleen niet dat ik deze testen fijn vind. Ik ga maar weer over op mijn vertrouwde testen van sensitest. Iedereen bedankt voor het meekijken .