Net is MvM langs geweest. We hadden verwacht dat mijn test vrij licht zou zijn op 4+6, maar er kwam best een donkere streep
Hahaha, maakt niet uit toch? Misschien ook net wat eerder ingenesteld of zo? Je weet maar nooit, maar die van jou knalt ook!
Mooie testen! Ik weet nog wel de vorige x dat ik toch wat nerveus was voor die test, ik had toch zoiets van misschien is het wel fout gegaan ondertussen en is mn hcg gezakt. Prompt kleurt de test dus ook niet, schrok me helemaal wild! Bleek gelukkig de hele test niet goed te zijn hihi. Heb me nu vorige week maandag al aangemeld voor mvm maar nog steeds niks gehoord En nog even een pluim voor jullie dames, ik vind het echt goed dat zoveel dames er aan mee doen!!
En wat is het kadootje? Nog steeds de badcape? En krijg je nog iets extra's als je vroeg start met plassen?
Ik zag het net in een ander topic. Niet dat ik me daarom zou aanmelden, maar ik was benieuwd of er al iets aandeed was gekomen...
Dat is mooi vlot MRCD! Toch weer spannend ook Hopelijk weer een mooie test er bij hihi. Ik ben benieuwd wanneer ik dan eens gebeld ga worden...vooral met nu nog oud en nieuw tussendoor. Vind het zo zonde als ik weer pas later begin dan bij de zes weken
Leuk MRCD! Fijn dat het zo snel kan. Benieuwd naar je foto! Hoop dat jouw afspraak ook naar voren kan mij84, ia toch mooi meegenomen als je al eerder kan starten!
Ik kreeg de badcape én een armbandje! Niet dat ik het armbandje ooit zal gebruiken, want niet mijn smaak Ik mocht vandaag beginnen met verzamelen (vorige week mocht ook al, maar adviseerde ze niet omdat 10 weken al lang zijn en dan werd het nog langer). Dus de eerste plasjes zitten erin!