Ja precies normaal vind ik het niet zo erg maar mijn buurvrouw heeft mijn vorige zwangerschap ook eerder dan ikzelf verteld.
Als ik dit lees dan weet ik idd waar ik het voor doe! En dat geeft een goed gevoel! En hoop snel dat het raak mag zijn bij jou! Is je absoluut gegund!!
@LadyTwilight Zijn er bij jullie geen adresjes waar je het heen kan brengen en omwisselen? Bij ons hebben ze namelijk allerlei afhaalpunten.
Oké top! Ik ga wel even kijken. Ik wil hoe dan ook wel meedoen. De eerste keer niet gedaan maar nu Wil ik zeker meedoen helemaal omdat ik de verhalen etc lees.
idd zijn er inzamel punten. Je mag de kannen ook achter of aan het zijkant van het huis zetten. Bijv bij de kliko's Aan de chauffeur zie je niet dat hij van mvm is
Die van mij zojuist gehad.. hij is wel lichter dan de kruidvat test.. dat maakt me dan wel weer een beetje onzeker.. wat vinden jullie?
Dit is de mijne. Vandaag 5 weken. De testen van MvM zijn veel minder gevoelig dan de kruidvat testen, vandaar dat ze soms lichter zijn.